גביע הטוטו

הפועל ת"א ניצחה ועלתה לחצי הגמר

האדומים הביסו את מ.ס.ע אשדוד והעפילו מהמקום הראשון בבית, בני יהודה ומכבי פ''ת נפרדו בתיקו

שני משחקים התקיימו במסגרת בית ב' של גביע הטוטו בליגה העל.

הפועל תל אביב התארחה אצל מ.ס.ע אשדוד. ניר לקס היה הראשון לכבוש, כבר לאחר 15 דקות, כשהמשיך הגבהה טובה של רועי זיקרי. עוד בתוך המחצית הראשונה, אחמד עאבד כבש שער נוסף והכפיל את התוצאה לזכות האדומים. בדקה ה-52 לקס שלח כדור נפלא לעומר דמארי, שעבר את יואב ג'רפי וכבש את השלישי של קבוצתו. הפועל ת"א ניצחה ובזכות כך סיימה בראשות הבית והעפילה לשלב חצי הגמר.

משחק נוסף ששוחקו במסגרת אותו הבית הפגיש את מכבי פתח תקווה ובני יהודה תל אביב באצטדיון המושבה. המשחק הסתיים ללא שערים ובחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

לקראת סיום שלב הבתים של גביע הטוטו בליגת העל, תזכורת לגבי שיטת ההמשך והבהרות:
משחקי הדירוג יתבצעו לפי השיטה המפורטת בתמונה והדבר נכון גם לחלוקה לקבוצה מארחת וקבוצה מתארחת (כפי שנקבע בהגרלה).
בנוגע לחלוקה בין קבוצה שסיימה תחת ההגדרה "ניקוד גבוה" וקבוצה שסיימה עם "ניקוד נמוך" (מתוך התקנון) – "בסיומו של שלב הבתים, המקומות הראשון והשני בכל בית יסווגו כ-"דירוג גבוה" או "דירוג נמוך". לצורך העניין, היה ומוליכת בית א' סיימה עם 11 נקודות ומוליכת בית ב' סיימה עם 10 נקודות, אזי תוגדר מוליכת בית א' כמקום ראשון בשלב הבתים (דירוג גבוה) ומוליכת בית ב' תוגדר כמקום ראשון בשלב הבתים (דירוג נמוך). במקרה של שוויון בנקודות, הקבוצה שסיימה את העונה הקודמת במיקום גבוה יותר בטבלה (כאשר כל מיקום בליגת העל יגבור על מיקום בליגה הלאומית) תוגדר כזו בעלת המיקום הגבוה".

צפו בתקנון גביע הטוטו הרשמי

תמונה ראשית: האתר של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה