גביע הטוטו

צמד ובישול של סבע השאיר את נתניה במקום הראשון

מחזור שלישי בגביע הטוטו: מכבי חיפה גברה על ק''ש, ניצחון לבני יהודה ת''א על רעננה במשחק רב שערים

הערב יצא לדרך המחזור השלישי בגביע הטוטו של ליגת העל עם שלושה משחקים.

מכבי נתניה אירחה את העולה החדשה הפועל חדרה. המשחק נפתח בסערה כאשר כבר לאחר שתי דקות של משחק נשרק פנדל לטובת האורחים. דני עמוס הדף את הבעיטה של עלי חטיב אך מנשה זלקה היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולכבוש לזכות האדומים. לא עברו יותר משלוש דקות וחדרה הכפילה את היתרון בזכות שער של לוסיו. הצהובים לא הרימו ידיים ובדקה ה-30 דיא סבע כבש שער מצמק. מלך השערים של העונה שעברה המשיך עם היכולת הטובה כאשר בישל לאביב אברהם שער שוויון על סף הירידה למחצית והשלים צמד אישי במחצית השנייה בדרך לניצחון של נתניה ושמירה על ראשות הבית.

במקביל, אירחה בני יהודה תל אביב את הפועל רעננה. גם המשחק הזה נפתח בסערה עם שער של ירדן שועה כבר לאחר שתי דקות. בדקה ה-27 דניאל פלשר הכפיל לזכות הכתומים בנגיחה. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, בישל טל איילה לדייגו מרטין אלאניס שער מצמק של האורחים, אך חמש דקות בלבד לאחר מכן דולב חזיזה הגדיל את היתרון לזכות המארחים. האדומים מהשרון לא הרימו ידיים והצליחו לצמק שוב, הפעם משער עידו לוי בדקה ה-74, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לבני יהודה כאשר מאוויס צ'יבוטה נעץ את השער הרביעי וקבע ניצחון במשחק רב אירועים שכלל גם כרטיסים אדומים לאמיליוס זובאס ונמניה ניקוליץ'.

במשחק המאוחר יותר אירחה מכבי חיפה את הפועל קריית שמונה באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-19 מיכאל קרמר כבש את שער הבכורה שלו במדים הירוקים לאחר בישול של שלומי אזולאי. בדקה ה-38 נשרק פנדל לזכות האורחים ונייג'ל האסלביינק תירגם אותו לשער שוויון. במחצית השנייה הכחולים הצליחו לבצע מהפך – עדן שמיר בישל להאסלביינק שכבש את השני שלו במשחק. הירוקים לא נכנעו והצליחו לבצע מהפך: זה התחיל בשער של ניקיטה רוקאביצה לאחר בישול של סינטיהו סלליך והסתיים בשער דרמטי של עפרי ארד, שנכנס דקה לפני כן.

טבלאות הבתים:

תמונה ראשית: עודד קרני

הוסיפו תגובה