מתחברים לליגה: רפורמה בליגה הלאומית

הפחתת מספר הזרים לזר אחד בלבד, הכנסת שחקנים צעירים ישראלים לסגל, ומיצוב הליגה הלאומית כליגה ישראלית וקהילתית המהווה בית גידול לדור העתיד של הכדורגלנים הישראלים.

מתוך רצון לקדם את הליגה הלאומית ולחזק מעמדה כליגה קהילתית, צעירה ומרגשת ובכדי להקל על שחקני כדורגל צעירים להשתלב בתחרויות הכדורגל המקצועני החליט פורום הליגה הלאומית במנהלת הליגות לכדורגל, לאחר שצוות חשיבה דן מספר חודשים בנושא, להמליץ על הצעדים הבאים:

הפחתת השחקנים הזרים:

2018/19: כל קבוצה תהיה רשאית לרשום עד שני שחקנים זרים.

2019/20: כל קבוצה תהיה רשאית לרשום שחקן זר אחד.

מתן דגש לשחקנים צעירים:

2018/19: כל קבוצה תחויב לרשום בטופס המשחק לכל הפחות שישה שחקנים בגילאי 23 ומטה.

2019/20: כל קבוצה תחויב לרשום בטופס המשחק לכל הפחות שבעה שחקנים בגילאי 23 ומטה.

2020/21: כל קבוצה תחויב לרשום בטופס המשחק לכל הפחות שמונה שחקנים בגילאי 23 ומטה.

המהלך נעשה במטרה לקדם את מעמד שחקן הכדורגל הישראלי בכלל, ושילובם של שחקנים צעירים בתחרויות מקצועניות בפרט ובתיאום עם ארגון השחקנים.

עידוד הגעת קהלים:

כעידוד להגעת משפחות למגרשים וחיזוק הליגה הלאומית כליגה קהילתית ומשפחתית תתאפשר כניסה חינם לנשים ולילדים עד גיל 8.

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "זהו רגע חשוב עבור הליגה הלאומית המתחילה במסע למיצוב כליגה ישראלית, מרגשת וצעירה. ברצוננו להעצים את חוויית הצפיה של ילדים, נשים ומשפחות וזאת לצד יצירת חממת גידול לשחקנים ישראלים צעירים. אנחנו מאמינים כי המהלך יעודד את ההשקעה בשחקני בית, שילובם ויצירת זהות קהילתית חזקה של המועדון. אני רוצה להודות למנהלי המועדונים שהתאחדו כולם לקידום הרפורמה החשובה הזאת, תוך ראייה ארוכת טווח של קידום הכדורגל הישראלי ורצון כנה להצעיד את הליגה הלאומית קדימה".

צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

 

 

הוסיפו תגובה