בית"ר תנסה לחזור למקום השני נגד הפועל חיפה

מחזור סיום העונה בפלייאוף העליון: ב''ש תארח את נתניה, מכבי ת''א תצא למשחק חוץ נגד בני יהודה

מחזור הסיום של הפלייאוף העליון יצא הערב לדרך עם שלושה מפגשים במקביל. האלופה כבר סגורה אמנם, אך הקרב על המקום השני עדיין פתוח כאשר מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נאבקות עליו.

במשחק המרכזי של המחזור בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה. הצהובים איבדו את המקום השני בשבוע שעבר וינסו לחזור אליו במשחק שהוא שחזור של גמר גביע המדינה, בו ניצחו האדומים, שמצידם יחפשו את ניצחון הליגה הראשון העונה על המארחים.

במקביל, מכבי ת"א תתארח אצל בני יהודה תל אביב. האורחים עלו למקום השני על חשבון בית"ר י-ם במשחק האחרון, בו ניצחו אותם, וינסו לשמור עליו כשהם תלויים אך ורק בעצמם. הכתומים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, כאשר הם יגיעו למשחק לאחר התבוסה הגדולה שהנחילו למכבי נתניה, בה נראו נהדר. 

המשחק השלישי שיתקיים באותה שעה הערב יפגיש את הפועל באר שבע ומכבי נתניה באצטדיון טוטו טרנר. האדומים אמנם הבטיחו כבר את האליפות, אבל הפסידו בפעם הראשונה בטוטו טרנר במשחק ההכתרה והם לא ירצו לסיים את העונה עם הפסד נוסף באצטדיונם הביתי. מן העבר השני, לצהובים יש עדיין סיכוי לסיים במקום הרביעי אם ינצחו ובמקביל הפועל חיפה תפסיד, מה שיכול להיות סיום מתוק לעונה טובה שלהם.

הוסיפו תגובה