מכבי ת"א מול בית"ר בקרב על המקום השני

מחזור 35 ולפני אחרון בפלייאוף העליון: הפועל חיפה תארח את ב''ש, נתניה את בני יהודה ת''א

מחזור 35 ולפני אחרון לעונה בפלייאוף העליון של ליגת העל יחל הערב עם שני משחקים ויושלם מחר עם אחד נוסף. במוקד, הקרב הישיר בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים על המקום השני.

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את הפועל חיפה והפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. המארחים יגיעו אחרי הפסד למכבי נתניה במחזור האחרון וינסו להתאושש על חשבון האלופה. המארחים, למרות שזכו בתואר במשחק האחרון, יצאו ממנו כשהם בצד המפסיד וירצו גם כן לחזור למסלול החיובי.

הצהובים-כחולים יארחו הערב את הצהובים-שחורים מהבירה באצטדיון בנתניה. המארחים התאוששו מפתיחת רעה של הפלייאוף והציגו יכולת טובה במחזורים האחרונים, כאשר במאזנם ארבעה משחקים ללא הפסד. בנוסף, שחקניו של ג'ורדי קרויף הנחילו להפועל באר שבע את ההפסד הראשון שלה באצטדיון טרנר ביום שבת האחרון והם יגיעו למשחק מעודדים מכך. בצד השני, האורחים יגיעו אחרי תקופה לא טובה בה הודחו מהגביע ולא ניצחו בליגה כבר שלושה משחקים. כדי לא לאבד את המקום השני הם יהיו חייבים לא להפסיד במשחק הזה.

מחר מכבי נתניה תארח את בני יהודה תל אביב במשחק שינעל את המחזור. היהלומים איבדו ביום שבת האחרון את הסיכוי להגיע לאירופה, אך למרות זאת מציגים בפלייאוף יכולת טובה, אותה ינסו להמשיך במשחק הבית האחרון שלהם לעונה. הכתומים יגיעו למפגש אחרי שישה משחקים ללא ניצחון ויקוו לשנות את המאזן רגע לפני שהעונה מסתיימת.

הוסיפו תגובה