מכבי חיפה ניצחה במחזור הסיום

מחזור 33 ואחרון בפלייאוף התחתון: הפסד ראשון לרעננה בפלייאוף, נצחונות גם למכבי פ''ת, סכנין וק''ש

משחקי מחזור הסיום של הפלייאוף העליון שוחקו הערב במקביל בארבעה מוקדים שונים. זהות היורדות כבר נקבעה לפניו והקבוצות רצו לסיים את העונה בטעם טוב לפני היציאה לפגרה. 

מכבי חיפה אירחה את הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. המשחק התעורר במחצית השנייה כאשר סינטיהו סלליך בישל לאופיר מזרחי שהעלה את הירוקים ליתרון. על סף הדקה ה-90, הספיק עמית זנטי להכפיל את היתרון, לספוג כרטיס צהוב על הורדת חולצה בחגיגות השער ודקה לאחר מכן לספוג צהוב נוסף ואדום. זה לא הפריע למארחים לנצח את המשחק האחרון שלהם העונה, רעננה, מן העבר השני, הפסידה לראשונה במסגרת הפלייאוף.

בני סכנין יצאה למשחק חוץ אצל היורדת הפועל עכו. המארחת הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאה והיא עשתה זאת תוך פחות מעשר דקות כאשר אוהד רבינוביץ' כבש לזכותה. היתרון לא החזיק מעמד והאורחים הצליחו לחזור עם שער של ג'ורדן פושה, שהשלים בהמשך צמד וקבע מהפך וניצחון. 

מ.ס.ע אשדוד אירחה את הפועל קרית שמונה. האורחים הצליחו בתוך שתי דקות, החל מהדקה ה-39, לעלות ליתרון כפול – זה התחיל עם שער עצמי של ניר ברדע והמשיך עם גול שכבש עידו דוידוב. המארחים הצליחו לצמק לאחר שגל אביב בישל לאור אינברום, אך זה לא הספיק והם הפסידו בסיום.

מכבי פתח תקווה יצאה למשחק חוץ מול היורדת השנייה הפועל אשקלון. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה יוהאן מרסיאל דחק מקרוב והעלה את האורחים ליתרון. חמש דקות לסיום הגיע הרגע של המשחק – לירוי צעירי קיבל כדור מחוץ לרחבה ושיגר בעיטה אדירה אל בין חיבורי הקורות. שער נפלא. המארחים נפרדו מהליגה עם הפסד נוסף.

תמונה ראשית: הפייסבוק של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה