ניצחונות לחדרה וראשל"צ, העולה תיקבע במחזור הסיום

מחזור 36 ולפני אחרון בלאומית: הפער בין השתיים נותר עומד על נקודה אחת בלבד, ניצחונות גם להפועל ת''א ובית''ר ת''א

היום התקיים המחזור הלפני אחרון בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. הפועל חדרה קיוותה להשלים את המשימה ולהצטרף להפועל תל אביב בדרך לליגת העל, הפועל ראשון לציון מצידה רצתה שהחדרתיים ימעדו כדי לתפוס את המקום השני על חשבונם.

הפועל חדרה אירחה את הפועל עפולה. שער של עלי חטיב העלה את המארחים ליתרון מוקדם אשר החזיק עד לסיום וקבע את תוצאת המשחק. במקביל, הפועל ראשון לציון התארחה בטדי אצל הפועל קטמון ירושלים. זה לקח זמן, אבל בסופו של דבר האורחים הצליחו לכבוש בדקה ה-82 מרגליו של גל אסולין ולנצח את המשחק. בעקבות הנצחונות של השתיים, הפער עדיין עומד על נקודה אחת בלבד וזהות העולה תיקבע במחזור הסיום של העונה.

שני משחקים נוספים התקיימו במקביל: הפועל תל אביב אירחה את הפועל נצרת עילית למפגש שסיפק כמות שערים יפה. האורחים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות כאשר ז'וליו סזאר כבש בדקה ה-25. שמונה דקות לאחר מכן דור חוגי הצליח להשוות ובדקה ה-41 השלים צמד אישי ומהפך לזכות המארחים. על סף הירידה למחצית שתי הקבוצות סיפקו שערים נוספים כאשר הראשון נכבש לזכות האדומים ומיד אחריו יבגני ברקמן צימק. במחצית השנייה המשחק נרגע מעט, אך בדקה ה-83 התעורר שוב עם שער של מוטי ברשצקי. שי קונסטנטין הספיק לפני הסיום לצמק וכמה דקות לאחר מכן גם לספוג כרטיס אדום. בסיום, ניצחון למוליכה. משחק נוסף שסיפק שערים הפגיש את מכבי אחי נצרת ובית"ר תל אביב רמלה בעילוט. הירוקים הובילו ראשונים משער של נאאל חוטבא, אבל יוג'ין אנסה השווה כעבור עשר דקות בלבד והוסיף שער יפה שהפך את התוצאה תוך ארבע דקות. עדן קארצב הוסיף שער משלו וקבע ניצחון של האורחים.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

הוסיפו תגובה