ב"ש הביסה את בית"ר והתקרבה להבטחת התואר

מחזור 32 בפלייאוף התחתון ו-33 בעליון: נצחונות גם להפועל חיפה וק''ש. תיקו בין בני סכנין למכבי חיפה

המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון וה-33 בעליון יצאו היום לדרך עם ארבעה מפגשים. בתחתית ישנן כבר שתי יורדות לליגה הלאומית והקבוצות משחקות בכדי לשפר עמדות ולסיים את העונה בטעם טוב. בצמרת, המשחק המרכזי הפגיש את שתי הראשונות לקרב ראש בראש כששתיהן יודעות שהוא עשוי להשפיע על גורל העונה כולה.

המפגש שפתח את משחקי היום הביא את נועלת הטבלה הפועל עכו להתארח אצלת הפועל קרית שמונה. במחצית הראשונה בן רייכרט צבר שני צהובים תוך 30 דקות והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. עם פתיחת המחצית השנייה, נייג'ל האסלביינק ניצל את היתרון המספרי וכבש שער יתרון לזכות המארחים. רבע שעה לאחר מכן עידו דוידוב הכפיל. בהמשך, רותם חטואל הוסיף את השלישי לאחר דאבל פס נאה עם שובל גוזלן וסאן מנחם חתם את התבוסה. ניצחון שלישי ברציפות לק"ש.

הפועל חיפה אירחה את בני יהודה תל אביב. המשחק התעורר במחצית השנייה – מקסים פלקושצ'נקו הכניס כדור טוב לגל אראל והאחרון בעט פנימה. בדקה 75 עדן בן בסט השתלט על כדור שחטף ראדו גינסארי והכפיל. שלוש דקות לסיום הכתומים הצליחו לצמק אחרי פנדל מדויק של רועי גורדנה, אך זה לא הספיק והם הפסידו. ניצחון ראשון של האדומים מאז מחזור 27.

מכבי חיפה יצאה למשחק חוץ מול בני סכנין. בדקה ה-38 עוביידה חאטב הספיק לראות כרטיס צהוב בפעם השנייה במשחק והורחק. לקח לירוקים זמן ו-3 דקות לסיום הם הצליחו לנצל את היתרון המספרי עם שער של גיורגי קוטדינוב, אבל המארחים לא נכנעו ובתוך תוספת הזמן פיראס מוגרבי דייק מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות.

במשחק המרכזי של המחזור, בית"ר ירושלים אירחה את הפועל באר שבע. המארחים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות לאחר שיעקב בריהון השאיר את חן עזרא לבד והקשר לא התבלבל מול גיא חיימוב. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, מאור מליקסון הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה וחאתם עבד אלחמיד נגח טוב פנימה. חמש דקות בלבד לאחר מכן המהפך הושלם – חנן ממן דהר לכיוון השער ושחרר בעיטה אדירה לרשת. המומנטום של האדומים נמשך: בדקה ה-64 בן שהר כבש בנגיחה ועשר דקות לאחר מכן אנתוני נוואקמה השלים את התבוסה. הדרומיים ניצחו ויוכלו להבטיח את האליפות כבר במחזור הקרוב.

הוסיפו תגובה