תיקו בין הפועל ת"א לחדרה, הפסד לקטמון

הושלם המחזור ה-32 בליגה הלאומית: ראשל''צ ניצחה ותפסה את המקום השלישי על חשבון הירושלמיים. הערב ייצא לדרך מחזור 33

המחזור ה-32 בליגה הלאומית הושלם אתמול בערב עם שלושה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון. שתי הראשונות בטבלה נפגשו ביניהן והפועל חדרה רצתה לצבור נקודות, כדי לשמור את עצמה רחוקה מהפועל ראשון לציון ומהפועל קטמון ירושלים, ששיחקו גם הן במקביל.

הפועל תל אביב אירחה את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. האירוע המשמעותי הראשון במשחק היה כרטיס אדום שנשלף בדקה ה-32 לעברו של אדי גוטליב. בדקה ה-44 האורחים ניצלו את היתרון המספרי – דיאא לבאבידי הגביה כדור לרחבה וגיא כהן כבש מקרוב. המארחים לא ויתרו ולמרות שהיו בעשרה שחקנים, הצליחו להשוות מרגליו של פייסל מוליץ'. השתיים נפרדו בתיקו והחדרתיים פספסו הזדמנות להתרחק עוד קצת מהמקום השלישי.

הפועל קטמון ירושלים התארחה אצל בית"ר תל אביב רמלה. האורחים קיוו להתקרב למקום השני אך נתקלו ביריבה קשה: גיא בדש העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13. יוג'ין אנסה הכפיל בדקה ה-76 וחמש דקות לאחר מכן סוהיל ארמלי סגר סיפור. הקטמונים איבדו את ההזדמנות לצמצם את הפער מחדרה. במקביל, הפועל ראשון לציון התאחרה אצל הפועל נצרת עילית. ג'ורג' אמסיס כבש ראשון לזכות האורחים בדקה ה- 27. בדקה ה-49 הם זכו לפנדל, אותו ניצל עומרי שקל כדי להכפיל. המארחים הצליחו רק לצמק עם שער של יבגני ברקמן. הקבוצה מעיר היין ניצחה ותפסה את המקום השלישי על חשבונה של קטמון.

המחזור ה-33 ייצא הערב לדרך עם משחקי הפלייאוף התחתון ויושלם בחמישי ובשישי עם העליון. בצמרת, הפועל חדרה תנסה לפצות על הפסד הנקודות מול הפועל ת"א ולהמשיך לבסס את עצמה במקום שמוביל לליגת העל. הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים לעומת זאת, יקוו למעידה שלה בכדי לצמצם את המרחק ממנה. בתחתית, לא פחות מחמש קבוצות יכולות למצוא את עצמן מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה