הפועל ת"א ניצחה והבטיחה סופית עלייה לליגת העל

מחזור 31 בליגה הלאומית: האדומים עלו לאחר שניצחו את אחי נצרת ובמקביל ראשל''צ הפסידה. תיקו לחדרה מול בית''ר ת''א

המחזור ה-31 נסגר הערב עם שלושה מפגשים במסגרת הפלייאוף העליון. הפועל תל אביב רצתה להבטיח עלייה, כאשר מה שהייתה צריכה לשם כך, היה לנצח בעצמה ולקוות לתיקו או הפסד של הפועל ראשון לציון. הפועל חדרה במקביל ניסתה להגדיל את הפער מהמקום השלישי כדי להתקרב גם כן להבטחת המקום בליגת העל.

הפועל ראשל"צ אירחה את הפועל עפולה. כבר אחרי חמש דקות עלו האורחים ליתרון מרגליו של עומר צלישר. הקשר השלים צמד בדקה ה-70 וסידר ניצחון חוץ לקבוצתו. במקביל, הפועל ת"א אירחה את מכבי אחי נצרת באצטדיון המושבה. בדקה ה-11 פייסל מוליץ' פרץ באגף ומסר רוחב מצוין לשחר הירש, שכבש מקרוב. שתי דקות בלבד לאחר מכן, השלים החלוץ צמד לאחר דאבל פס עם דור חוגי. החגיגה האדומה המשיכה ובדקה ה-24 מוליץ' הפעם תפס את תפקיד המבקיע, עם סיבוב נפלא על סף רחבת ה-16 ובעיטה חדה לפינה. בהמשך, האורחים הספיקו לספוג שני כרטיסים אדומים, לאדילסון בהייה וספואן חילו. המארחים שמרו על התוצאה וביחד עם ההפסד של ראשל"צ הבטיחו עלייה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד.

במפגש נוסף, הפועל חדרה אירחה את בית"ר תל אביב רמלה. בדקה ה-40 יוג'ין אנסה העלה את האורחים ליתרון, אבל המארחת התעשתה ובדקה ה-70 עלי חטיב השווה את התוצאה עם בעיטה אדירה לחיבורים. חדרה מאבדת נקודות חשובות, שיכלו לעזור לה לברוח, אך מתנחמת בכך שהפער מהפועל קטמון ירושלים נותר חמש נקודות.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה