מכבי חיפה ניצחה ותוכל להבטיח הישארות במחזור הקרוב

מחזור 29 בפלייאוף התחתון ו-30 בעליון: הירוקים ניצחו את אשקלון, נתניה ניצחה את בני יהודה והתקרבה למקום הרביעי

המחזור ה-29 בפלייאוף התחתון וה-30 בעליון יצאו לדרך היום עם ארבעה מפגשים. בצמרת, מכבי נתניה קיוותה להתקרב למקום הרביעי כדי להשאיר לעצמה סיכוי אולי לשחק באירופה בעונה הבאה ואילו בני יהודה תל אביב רצתה להמשיך את היכולת הטובה שהיא מציגה עד כה. בתחתית, כל הקבוצות קיוו להתרחק מהקו האדום, בעוד הפועל אשקלון ניסתה לצמצם את הפער מהקבוצות שמעליה והפועל עכו קיוותה לא לרדת סופית כבר הערב.

הפועל עכו אירחה את מ.ס.ע אשדוד לקרב תחתית חשוב. במחצית השנייה התקפה נהדרת של האורחים הסתיימה בשער, לאחר שכדור רוחב שהכניס יצחק אספה הגיע למאוריסיו קורדיירו והחלוץ בעט טוב פנימה. בתוך תוספת הזמן הגביהו המארחים כדור לתוך הרחבה וסיראז' נסאר נגח פנימה שער שוויון, בזכותו הפועל עכו דוחה את הירידה לליגה הלאומית בעוד שבוע לפחות. כמו כן, לאחר שריקת הסיום קורדיירו קיבל כרטיס צהוב שני ואדום לאחר ויכוחים עם השופט.

הפועל רעננה יצאה למשחק חוץ אצל הפועל קרית שמונה. כבר לאחר שש דקות עלו האורחים ליתרון – שמעון אבוחצירה רץ קדימה והקפיץ יפה מעל איתמר ניצן. זה היה השער היחיד במשחק ורעננה עשתה עוד צעד חשוב בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל.

בני יהודה ת"א אירחה את מכבי נתניה באצטדיון המושבה. שתי דקות בלבד מהפתיחה מתן חוזז נשלח קדימה, פרץ מהר פנימה ומול דני עמוס בעט טוב לרשת. כמה דקות לאחר מכן נשרק פנדל לטובת האורחים לאחר נגיעת יד ברחבה וערן לוי דייק מהנוקדה הלבנה. במחצית השנייה לוי הניף את הרגל, שלח בעיטה אדירה ישר לחיבורים וקבע מהפך. היהלומים לא הסתפקו בזה וכמה דקות לסיום ניקולס אולסק, במבצע אישי נהדר זרק את אמיליוס זובאס ועוד שחקן הגנה וגלגל פנימה. נתניה מצמצמת את הפער מהמקום הרביעי לשלוש נקודות בלבד.

מכבי חיפה אירחה את הפועל אשקלון באצטדיון סמי עופר. במחצית הראשונה כדור רוחב של סינטיהו סלליך הגיע בסופו של דבר לרועי קהת, שדחק פנימה מקרוב. האורחים לא חיכו הרבה זמן ודויד מנגה השווה עם שער נפלא, לאחר שהשתחרר מהשומר שלו ושלח כדור יפה לפינה הרחוקה. חמש דקות לסיום 90 הדקות דלה איינוגבה השמיט כדור וקאיו אלבס היה שם כדי להשתלט עליו ולכבוש מקרוב את שער הניצחון של הירוקים. חיפה מתרחקת מהקו האדום ותוכל להבטיח את ההישארות כבר במחזור הקרוב.

תמונה ראשית: הפייסבוק של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה