תיקו בין בית"ר לבני יהודה, הפער בפסגה: שלוש נקודות

מחזור 29 בפלייאוף העליון: חלוקת נקודות גם בין הפועל חיפה ומכבי נתניה

המחזור ה-29 בפלייאוף העליון יצא הערב לדרך עם שני מפגשים. הפועל חיפה ובית"ר ירושלים רצו להתקרב לפסגה כדי להשאיר את מאבק האליפות פתוח ומולן התייצבו מכבי נתניה ובני יהודה תל אביב שלא עושות חיים קלים לאף קבוצה.

במשחק המוקדם יותר אירחה הפועל חיפה את מכבי נתניה. כמה דקות לפני הירידה אל המחצית גילי ורמוט הגביה כדור חופשי אל עבר הרחבה וניסו קפילוטו נגח חזק למשקוף ופנימה. קצת אחרי פתיחת המחצית השנייה, דיא סבע הכניס כדור נהדר לדידייה קוגבניה, שהמשיך מדויק לרשת ואיזן את התוצאה. חלוקת נקודות בין הקבוצות, שלא משרתת אף אחת מהן – האדומים מפספסים הזדמנות להתקרב לפסגה והצהובים את האפשרות לצמצם את הפער ביניהן.

מאוחר יותר נפגשו בית"ר ירושלים ובני יהודה ת"א באצטדיון טדי. עשר דקות מהפתיחה יאקוב סילבסטר השאיר את עידן ורד לבד, הקשר השכיב את אמיליוס זובאס ועוד שחקן הגנה וגלגל פנימה. הכתומים פתחו את המחצית השנייה בסערה ובדקה ה-52 זכו לפנדל, אותו תירגם רועי גורדנה לשער שוויון. בדקה ה-94 נשרק פנדל נוסף, הפעם למארחים. אריק סאבו ניגש לבעוט אותו, החמיץ והקבוצות נפרדו בתיקו. הצהובים יכלו לצמצם את הפער בפסגה עד לנקודה אחת בלבד, אך כעת הוא עומד על שלוש נקודות כאשר להפועל באר שבע משחק חסר.

הוסיפו תגובה