ניצחון בכורה לדגו עם אשקלון, אשדוד ניצחה את מכבי חיפה

מחזור 28 בפלייאוף התחתון: תיקו בין רעננה לעכו, פ''ת ניצחה את ק''ש

המחזור ה-28 בפלייאוף התחתון שוחק הערב במלואו. הפועל עכו והפועל אשקלון רצו לצאת לדרך חדשה ולהשאיר לעצמן סיכוי להישאר בליגה על ידי צמצום הפער מהקבוצות שמעליהן. לעומת זאת, שאר הקבוצות, אשר ממקומות מעל הקו האדום, ניסו להתרחק ככל האפשר מאיזור הסכנה.

המפגש שפתח את משחק היום הפגיש את מכבי פתח תקווה והפועל קרית שמונה באצטדיון המושבה. כבר בדקה החמישית זכו המקומיים לכדור עונשין מ-11 מטר, אותו תירגם לידור כהן לשער יתרון. כמה דקות לסיום המשחק הכפילו המארחים את היתרון – מוחמד סרסור הכניס כדור טוב לגרגורי טאדה שנשאר לבד מול איתמר ניצן, עבר אותו וגלגל פנימה. המלאבסים מנצחים ומתקרבים להבטחה סופית של ההישארות בליגה.

הפועל רעננה אירחה את הפועל עכו. כשתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, עבדתי פרחאת העלה את האורחים ליתרון עם בעיטה מכ-20 מטרים. בדקה ה-80 הגביה נמניה ניקוליץ' כדור חופשי ארוך לתוך הרחבה ובן והבה, שמצא את עצמו לבד, המשיך לתוך הרשת , איזן את התוצאה וקבע חלוקת נקודות. הצפוניים קטעו רצף של שישה הפסדים, הקבוצה מהשרון פספסה הזדמנות להתרחק עוד קצת מהקו האדום.

בני סכנין התארחה אצל הפועל אשקלון. כבר בדקה החמישית עלו המארחים ליתרון – הגבהה טובה של משה לוגסי מצאה את מירקו אורמוש, שהמשיך פנימה. במחצית השנייה אשקלון הכפילה, אחרי שכדור ארוך הגיע לסער בנבנישתי והקשר כבש מול מחמוד קנדיל. ניצחון בכורה למסאי דגו כמאמן אשקלון והשחקנים שלו מצליחים להראות סימני חיים במאבקי ההישרדות.

במשחק שסגר את המחזור אירחה מ.ס.ע אשדוד את מכבי חיפה. ממש רגע לפני הירידה למחצית, כדור שהתגלגל ברחבה הגיע בסופו של דבר לדור ג'אן, שבעט טוב פנימה והעלה את המקומיים ליתרון. בדקה ה-70 מכבי חיפה קיבלה פנדל לאחר שהשופט סימן על נגיעת יד ברחבה. ניקיטה רוקאביצה ניגש לבעוט ודייק. כמה דקות לפני סיום המשחק קיבלה גם אשדוד פנדל, אור אינברום כבש וסידר ניצחון לקבוצתו. המארחים שומרים על פער של שלוש נקודות מהפועל אשקלון. הירוקים נמצאים כעת במרחק של שבע נקודות מהקו האדום.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל אשקלון

הוסיפו תגובה