ליגת העל בכדורגל מאמצת את בית השנטי

במחזור הקרוב, במסגרת פעילות "יחד למען הקהילה", תאמץ את ילדי בית השנטי, הנותן מחסה ייחודי מסוגו לבני נוער בסיכון

זוהי השנה השלישית לפעילות "יחד למען הקהילה" במסגרתה רותמת מנהלת הליגות את הפופולאריות של הכדורגל הישראלי כדי לחשוף את הציבור לפעילות ברוכה של עמותות ציבוריות שכך נהנות מתרומות ומתנדבים.

במחזור המשחקים הקרוב, יעלו כל שחקני ליגת העל עם חולצות המוקדשות לעמותה. השחקנים והשופטים יניפו כרזה עליה רשום ״ואהבת לרעך כמוך״ כביטוי לפעילות העמותה. בנוסף, ילדים המאומצים על ידי העמותה, הוזמנו למשחקים, יעלו עם השחקנים ויקבלו תשורה מהקפטנים של הקבוצות.

עמותת בית השנטי מספקת מגוון פתרונות: מקלט זמני, שהות עד לכדי השתלבות במסגרת קבע ופתרון כבית לטווח ארוך. במקביל, מקנה גם קשת רחבה של טיפולים לבני הנוער ומפעילה תוכניות מנע לבני נוער הנמצאים בקבוצות סיכון. השהות בבית השנטי אינה מוגבלת בזמן ודלתות המקום פתוחות 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה. בית השנטי קולט בני נוער מכל שכבות האוכלוסייה, מכל המגזרים, ללא הבדלי דת, גזע, מין ולאום.

ניר ינקלביץ, משנה למנכ״ל מנהלת הליגות: ״אנו שמחים להמשיך ולקדם עמותות אשר תורמות לקהילה. בבית השנטי עושים פעילויות מבורכות למען כל הקהילות ואני שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לסייע בהגדלת החשיפה לבית השנטי שתוכל לסייע לעוד נערים בסיכון״.

הוסיפו תגובה