הפועל ת"א ניצחה את פ"ת, חדרה את הרצליה

מחזור הסיום של העונה הסדירה בלאומית: כפ''ס מחוץ לפלייאוף העליון, נשר ירדה סופית

המחזור ה-30 והאחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית, שוחק היום במלואו בשמונה מוקדים שונים. מעבר לרצון של קבוצות הצמרת לשפר עמדות ולרצון של קבוצות התחתית להתרחק מאיזור הסכנה, הנושא שהיה במרכז הוא המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. חמש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן עוד לפני המחזור ובסיומו נקבעו השלוש שיצטרפו אליהן.

הפועל תל אביב התארחה אצל הפועל פתח תקווה כששתיהן יודעות כבר לאיזה חלק של הטבלה הן משתייכות לאחר פיצול הליגה הצפוי. האורחים עלו ליתרון משער של מוטי ברשצקי, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי בישול של פייסל מוליץ' ושתי דקות לאחר מכן הכפילו מרגליו של אדי גוטליב. בדקה ה-67 דור גלילי צימק, אך זה לא הספיק והאדומים רשמו ניצחון נוסף. 

הפועל חדרה הביסה בביתה את הלפני אחרונה מכבי הרצליה. סמיר באירקטרביץ' חגג שלושער בדקות 41, 71 ו-75 ובתווך כרטיס אדום של חוזה רודריגז השאיר את הרצליה המסכנה עם עשרה שחקנים. שבוע נוסף בפסגה למארחים במקום השני. הפועל קטמון ירושלים התקשתה בחוץ מול הפועל רמת גן אסי והקבוצות נפרדו בתיקו. אור ברוך העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-24, ג'ורג' אקפביו איזן בדקה ה-48 ולמרות יתרון נוסף של האורדונים מרגליו של תומר ששונקר, הצליחו הירושלמים להשוות שוב, הפעם משער של ירדן אבוחצירה. הפועל ראשון לציון אירחה את נועלת הטבלה, עירוני נשר. עומרי שקל העלה את הקבוצה הביתית ליתרון כבר בדקה ה-15 ובדקה ה-29 גיל יצחק כבר הפך את זה ל-2:0. נאור עבודי הצליח לצמק בדקה ה-82, אבל זה לא הספיק לאורחים, שחוזרים להפסיד ויורדים סופית לליגה א'.

הפועל כפר סבא המשיכה את התקופה הרעה שלה, הובסה על יד נצרת עילית באצטדיון גרין ונשארה מחוץ לפלייאוף העליון, בעוד הקבוצה הביתית משיגה את הכרטיס על חשבונה. יהב גורפינקל היה הראשון להעלות את המארחים ליתרון בדקה ה-30. במחצית השנייה גיא דיין כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-69 ודקה לאחר מכן השלים צמד שהשאיר את הירוקים, שכבר היו למשך תקופה במקום הראשון, מחוץ לשמונה הראשונות. בית"ר תל אביב רמלה הבטיחה גם היא את מקומה בחלק העליון לאחר ניצחון ביתי על הפועל עפולה. עדן קארצב, עם שער יפה מהאוויר, העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-12. מתיאס מרטין איזן בדקה ה-45, אך סוהיל ארמלי קבע ניצחון למארחים בדקה ה-78. למרות ההפסד, עפולה זוכה גם כן בכרטיס לפלייאוף העליון.

מכבי אחי נצרת והפועל בני לוד רכבת נפרדו בתוצאת תיקו. רז שביט העלה את המארחים על לוח התוצאות בדקה ה-52 ושער עצמי של בן אלגרבלי בדקה ה-62, שלח את הקבוצות הביתה עם נקודה לכל אחת. במפגש נוסף הביסה הפועל ניר רמת השרון בביתה את הפועל מרמורק רחובות. דווקא האורחים היו אלו שהובילו ראשונים, משער מהיר של ניראל מחפוד בדקה השנייה של המשחק. אך מהר מאוד המארחים השתלטו על המשחק וכבר בדקה ה-17 פאדי זידאן השווה. גל מאיו עוד הספיק להחמיץ פנדל במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה שער של בן בן יאיר בדקה ה-61 סידר מהפך. גול של קייס גאנם בדקה ה-70 בתוספת עוד שער של ג'וף גאירה רגע לפני שריקת הסיום, חתמו חגיגה של רמה"ש.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה