ב"ש מול בית"ר בקרב ישיר על המקום הראשון

מחזור 28 בפלייאוף העליון: מכבי ת''א תנסה לחזור למירוץ מול נתניה, כך גם הפועל חיפה מול בני יהודה

המחזור ה-28 בפלייאוף העליון של ליגת העל יתקיים הערב ומחר בשלושה מוקדים שונים. הפועל באר שבע תרצה לשמור על המקום הראשון גם בסיום המחזור הזה ובית"ר ירושלים תנסה להיות זו שתגנוב לה אותו. בנוסף, מכבי תל אביב תנסה לחזור למירוץ ולצמצם את פער חמש הנקודות שנפתח וכך גם הפועל חיפה שבמאזנה מספר נקודות זהה לשל הצהובים-כחולים.

המפגש שייפתח את המחזור יביא את מכבי ת"א להתארח אצל מכבי נתניה. האורחים יגיעו אחרי הפסד כואב להפועל חיפה בדקות הסיום במחזור האחרון, מה שהרחיק אותם עד כדי חמש נקודות מהפסגה ואם הם מעוניינים להישאר במירוץ האליפות, שום דבר מלבד ניצחון לא בא בחשבון. היהלומים יגיעו גם הם אחרי הפסד במחזור האחרון וינסו לנצח במטרה לשמור על החלום לסיים במקום הרביעי, שעשוי להוביל לאירופה, ריאלי.

מחר יתקיימו שני משחקים נוספים. המוקדם יותר יפגיש את בני יהודה תל אביב והפועל חיפה באצטדיון המושבה. האדומים-שחורים יבואו במומנטום נפלא אחרי ניצחון על מכבי ת"א במחזור האחרון והעפלה לגמר גביע המדינה שלשום. כעת הפער ביניהם לבין הפסגה עומד על חמש נקודות וניצחון שלהם יחד עם מעידה של שלוש הראשונות יכול לקרב אותם עוד קצת ולהשאיר את החלום חי. השחקנים של יוסי אבוקסיס לעומת זאת, עם שאיפה צנועות יותר ולאחר הפסד במחזור האחרון, ירצו להמנע מלהיות בשר התותחים של הפלייאוף העליון.

במשחק המרכזי של המחזור תארח הפועל ב"ש את בית"ר ירושלים באצטדיון טוטו טרנר. נקודה בלבד לטובת האדומים מפרידה בין שתיהן בפסגה ובשני המפגשים ביניהן עד כה העונה לא הייתה הכרעה. הצהובים מהבירה יגיעו במצב רוח חיובי לאחר שגם הם העפילו שלשום לגמר גביע המדינה וניצחון שלהם ימקם אותם במקום הראשון. כל תוצאה אחרת תשמור על הסטאטוס קוו, אך תיקו עלול להכניס מחדש את מכבי ת"א או הפועל חיפה למירוץ ולכן שתיהן ינסו להמנע ממצב שכזה.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה