ניצחון מדהים להפועל חיפה על מכבי ת"א, ב"ש בפסגה

האורחת עם 1:2 סופר דרמטי בדקה ה-93, האלופה שוב במקום הראשון

המחזור ה-27 במסגרת שלב הפלייאוף בליגת העל ננעל הערב עם שלושה משחקים – שניים במסגרת הפלייאוף העליון ואחד נוסף בחלק התחתון. במוקד: הפועל באר שבע חוזרת למקום הראשון אחרי ניצחון 0:1 על בני יהודה תל אביב והפועל חיפה משיגה ניצחון סופר דרמטי על מכבי ת"א בדקה ה-93.

האלופה שבה למקום בו היא התייצבה בטרם פתיחת המחזור, אחרי ניצחון ביתי נוסף בטוטו טרנר. ג'ון אוגו כבש את שער הניצחון בדקה ה-31 מבישול של אורן ביטון. היה זה הבישול השישי העונה של המגן – הכי הרבה בישולים של שחקן הגנה בליגת העל. ב"ש איימה על השער 13 פעמים, מתוכם 4 למסגרת. בני יהודה עם שלושה איומים, שניים למסגרת. בסיום 0:1 לזכות שחקניו של ברק בכר, שמקדימים את בית"ר ירושלים בנקודה אחת.

אחד המשחקים הדרמטיים של העונה נרשמו בנתניה, בין מכבי תל אביב להפועל חיפה. הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-15 משער מרשים של אלי דסה, אבל מקסים פלקושצ'נקו השיב בשוויון מדהים משלו בדקה ה-68. אקורד הסיום היה שייך לחיים מגרלשווילי, שהכניע את רייאקוביץ' מהאוויר בדקה ה-93 וקבע ניצחון דרמטי ויוקרתי לזכות הפועל חיפה – 1:2 בסיום.

עוד קודם לכן ניצחה הפועל רעננה 1:3 את מכבי פתח תקוה. דווקא לידור כהן העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית, אבל צמד של שמעון אבוחצירה ושער נוסף של כארם ארשיד בתוספת הזמן קבעו ניצחון לזכות האורחת. לראשונה העונה הופכת רעננה פיגור לניצחון, שמקנה לה פער של 9 נקודות מהקו האדום.

(צילום התמונה הראשית: ישי נאמן, אתר "ישראל ספורט")

הוסיפו תגובה