חדרה במקום השני לאחר ניצחון על כפ"ס

מחזור 27 בליגה הלאומית: הפועל ת''א ניצחה את רמה''ש, תיקו לראשל''צ בהרצליה

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא אתמול לדרך עם שבעה משחקים כאשר הערב הוא ייסגר עם המפגש בין הפועל קטמון ירושלים להפועל מרמורק רחובות. הליגה צפופה מאוד והקרב על מקום בפלייאוף העליון צמוד. במקביל, גם הקרב על המקום השני, שמוביל לליגת העל בסיום העונה, מספק כמעט מדי שבוע מועמדת חדשה.

הפועל תל אביב הראשונה אירחה את הפועל ניר רמת השרון, עם מטרה ברורה והיא להמשיך לבסס את ההפרש בפסגה. כבר בדקה ה-20 צליל חתוכה הדף כדור קרן ישר לראשו של דורי חוגי, שנגח פנימה. בדקה ה-36 פייסל מוליץ' עשה ריצה מדהימה על יותר מחצי מגרש כל הדרך להכפלת התוצאה. דור כוכב הספיק לצמק דקה ה-54 ולהעלות את התקווה לקאמבק, אבל פחות מדקה לאחר מכן אוראל דגני כבש את השלישי של האדומים וקבע את תוצאת המשחק. משחק שביעי ללא הפסד למוליכת הטבלה.

הפועל חדרה התארחה אצל הפועל כפר סבא. הירוקים קיוו לסיים את המחזור במקום השני, אך במקום זאת הם מצאו את עצמם מפסידים לקבוצה שבסופו של דבר תפסה אותו. עלי חטיב הגביה כדור קרן בדקה ה-26 ומצא את הראש של סמיר באירקטרביץ' בדרך אל הרשת. בדקה ה-50 הכניס סלים עמאש כדור עומק לדור אילוז שכבש והנחיל הפסד שלישי ברצף לירוקים.

הלפני אחרונה, מכבי הרצליה אירחה את השנייה בטבלה הפועל ראשון לציון. כבר בדקה השביעית מהלך קבוצתי יפה של הקבוצה מעיר היין הסתיים בשער יתרון של עומרי שקל. המארחים לא ויתרו ורן רול כבש בבעיטה חזק מחוץ לרחבה בדקה ה-35. הצהובים הצליחו לעשות מהפך מרגליו של רן שטיין אבל ראשל"צ השוותה בסופו של דבר מנגיחה של איציק שולמייסטר. למרות שער השוויון, הכתומים מאבדים את המקום השני.

עירוני נשר האחרונה בטבלה אירחה את הפועל נצרת עילית. אקס המארחים, עלי כנאנה, כבש בקרן את השער היחיד במשחק וקבע הפסד 12 ברציפות שלהם. האורחים לעומת זאת, עולים למקום הרביעי.

הפועל רמת גן אסי התארחה אצל מכבי אחי נצרת בתקווה לנצח ואולי לעלות מעל לקו האדום. המציאות סיפקה תסריט אחר כאשר עידו אקסברד התרומם נפלא לנגיחה בדקה ה-90 וקבע ניצחון דרמטי לזכות הירוקים.

הפועל פתח תקווה המתאוששת יצאה למשחק חוץ מול הפועל עפולה מהצמרת. הקבוצה הביתית הייתה הראשונה לכבוש – שגיא דרור בעט כדור שטוח מכ-20 מטר וכבש. השחקנים של תומר קשטן לא ויתרו והצליחו להשוות בדקה ה-49, לאחר שנס זמיר רץ לרוחב ה-16 ושלח כדור מדויק לפינת השער. המלאבסים עדיין ללא הפסד תחת המאמן החדש.

במשחק נוסף נפגשו בית"ר תל אביב רמלה והפועל בני לוד רכבת באצטדיון ברמלה. גיא חדידה העלו את המארחים ליתרון עם בעיטה חזקה לחיבור. בדקה ה-22 שוער בית"ר ת"א הדף כדור ישר לרגליו של חן ראובן שמחמישה מטרים בעט פנימה. בדקה ה-49 הספיק מעוז סמיה לקבוע מהפך לזכות האורחים, זאת לפני שער השוויון, שגם קבע את תוצאת המשחק, מרגליו של בן גרבלי, שגילגל לתוך שער קבוצתו.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

הוסיפו תגובה