המנהלת מתגייסת לקראת יום המעשים הטובים

המחזור ה-26 בליגת העל יוקדש להעלאת המודעות למעשים טובים

לקראת יום המעשים הטובים שיתקיים בשבוע הקרוב (יום שלישי ה-13.03) מתגייסת ליגת העל בכדורגל למען עשיית הטוב והעלאת המודעות במגרשים.

במסגרת הפעילות יעלו שחקני כל הקבוצות וכל השופטים עם חולצות ייחודיות המסמלות את יום המעשים הטובים, כאשר כל שחקן יחזיק בידו שלט הנושא אות או לוגו ויצור את המשפט: "ב–13 במרץ כולנו עושים טוב, יחד" כשהכרוז יקרא דברי הסבר. כמו כן, יוקרן סרטון מעשים טובים במסכי האצטדיון ועל גבי השילוט האלקטרוני.

הפעילות מתקיימת במסגרת פרויקט "יחד, ליגת העל למען הקהילה". פרויקט "יחד" הוקם על ידי מנהלת הליגות לכדורגל ומטרתו לעודד, לקדם  ולהגביר את המודעות לפעילות ותרומה למען הקהילה.

יום המעשים הטובים הינו יום שיא המסכם פעילות מתמשכת של עשיית טוב, המתקיימת לאורך כל השנה ומקדמת את הקשר הקהילתי, מגדילה ערבות הדדית ומרחיבה מעגלי התנדבות. כ-2 מיליון ישראלים צפויים להשתתף בפרויקט לצד מתנדבים בכ-100 מדינות ברחבי העולם. הרעיון המרכזי העומד מאחורי יום המעשים הטובים הוא שכל אדם יכול לעשות מעשה טוב למען הזולת, גדול או קטן – ויחד להפוך את העולם למקום טוב יותר. 

אנשים פרטיים, קבוצות, ארגונים וחברות עסקיות, יקיימו ביום המעשים הטובים פעילויות למען הקהילה והסביבה, החל משיפוץ וצביעה של מוסדות רווחה, ניקוי חופים, ימי כיף לאוכלוסיות מיוחדות, טיפוח גינות קהילתיות, אימוץ בעלי חיים ועוד פעילויות רבות ומגוונות.

יום המעשים הטובים הינו פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה" אשר פועלת כל השנה לחיבור בין אנשים המעוניינים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים.

ניר ינקלביץ משנה למנכ"ל מנהלת הליגות: "המנהלת וקבוצות ליגות העל שמחות וגאות לקחת חלק ביום המעשים הטובים. קבוצות הכדורגל, השחקנים והצוותים המקצועיים עושים ותורמים למען הקהל לאורך כל השנה ויום המעשים הטובים מהווה נקודת ציון לתרומה של קהילת הכדורגל למען הזולת. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לחשוף במגרשים את הפעילות המבורכת של יום המעשים הטובים וקוראים לכל אוהדות ואוהדי הכדורגל להשתתף בפרויקט ולתרום כל אחת ואחד ביכולותיו במעשים, בהתנדבות וברוח טובה. ב–13 במרץ כולנו עושים טוב, יחד!"

הוסיפו תגובה