תיקו בין ב"ש לבית"ר במשחק המרכזי

בני יהודה הבטיחה מקום בפלייאוף העליון

שני משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-24 התקיימו הערב. קרבות הצמרת סגרו את החלוקה לפלייאוף עליון ותחתון וסידרו למכבי תל אביב עוד שבוע במקום הראשון.

משחק רדום התנהל באצטדיון רמת גן, בו אירחה בני יהודה ת"א, עקב עונש רדיוס, את הפועל קרית שמונה. המפגש הגיע לשיאו בדקה ה-80, בה זכתה המארחת לבעיטת עונשין מ-11 מטר. נריוס ואלסקיס ניגש לבעוט, מהדי זועבי זינק נפלא ועצר. כמה דקות לאחר מכן, יובל אשכנזי פרץ פנימה טוב, מסר למאוויס צ'יבוטה והחלוץ בעט בנגיעה מדויקת פנימה. הכתומים מנצחים ומבטיחים את מקומם בפלייאוף העליון.

הפועל באר שבע אירחה את בית"ר ירושלים, כשהמטרה של שתי הקבוצות היא לסיים את המחזור בראש הטבלה. מצב נפלא לירושלמים כבר בדקה השמינית: בזמן ששני שחקני המארחת שוכבים על הדשא, הצהובים-שחורים יצאו למתפרצת עם יתרון מספרי, אבל בעיטה של קונטה נעצרה רק במשקוף. בדקה ה-31 כדור קרן של מאור מלקיסון מצא את הראש של אנתוני נוואקמה, שהוריד לכיוון מרכז הרחבה וחנן ממן היה שם כדי לדחוק את הכדור פנימה. האורחת פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-61 הצליחה להשוות: מתפרצת קטלנית הובילה את הכדור לרגליו של איתי שכטר, החלוץ עם פעולה גדולה השאיר את יאקוב סילבסטר לבדו מול גיא חיימוב והסלובקי, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, בעט טוב פנימה. המשחק מסתיים ללא הכרעה והמצב בטבלה נותר בעינו.

 

צפו בתמונות מהמשחק המרכזי – צילום: עודד קרני

הוסיפו תגובה