קטמון תארח את הפועל ת"א, חדרה את ראשל"צ

כפ''ס תנסה להתאושש מול נשר, כל הפרטים בפנים

הצמרת הצפופה אמורה לספק לנו שלל משחקים מסקרנים במסגרת המחזור ה-24 בליגה הלאומית וכך גם התחתית. כל תוצאה עשויה לשנות את פני הטבלה, לכן לפניכם קצת סדר לקראת כל המפגשים.

חמישה משחקים יפתחו את המחזור ביום שישי בשעה 15:00 ולאחר מכן שלושה נוספים יסגרו אותו ביום שני בשעה 19:00.

הפועל כפר סבא, שירדה לראשונה העונה למקום שלא מוביל לליגת העל וצברה כבר שישה משחקים ללא ניצחון, תנסה להתאושש במגרשה הביתי מול נועלת הטבלה, עירוני נשר.

הפועל ראשון לציון, אשר תפסה את המקום השני על חשבונה של כפ"ס, תנסה לשמור עליו למשך שבוע נוסף. לשחקניו של ניר ברקוביץ' צפוי משחק חוץ קשה מול הפועל חדרה, אשר גם לה שאיפות בצמרת ואף תעבור את הכתומים במקרה של ניצחון.

הפועל ניר רמת השרון תרצה לאסוף נקודות על מנת להתרחק מהקו האדום, ממנו היא במרחק של שלוש נקודות בלבד. מי שתתארח אצלה היא הפועל עפולה המצוינת, שנמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום השני.

משחק נוסף יפגיש את מכבי אחי נצרת והפועל מרמורק רחובות באצטדיון רמלה. הירוקים מהצפון רוצים לבסס את מקומם בין השמונה הראשונות ואילו האדומים מחפשים להתרחק מהתחתית. שחקני שתי הקבוצות לא הפסידו כבר שני משחקים וינסו לייצר רצף חיובי.

הפועל בני לוד רכבת תתארח אצל הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות רוצות להתרחק מהקו האדום ונקודה אחת בלבד (לטובת פ"ת) מפרידה ביניהן.

ביום שני תתארח מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, אצל הפועל קטמון ירושלים באצטדיון טדי. שבוע נוסף במקום הראשון כבר מובטח לת"א, אבל צבירת נקודות נוספות תקל על חייה לקראת מאבקי הצמרת של הפלייאוף העליון. מן הצד השני, הירושלמים יגיעו מעודדים אחרי ניצחון חוץ חשוב בנשר ביום שני האחרון ובתסריט מסוים יכולים להתמקם במקום השני בסיום המחזור.

הפועל רמת גן אסי, הממוקמת מתחת לקו האדום וסופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, תרצה לנצח בבית כדי לא למצוא את עצמה מסובכת בתחתית. בית"ר תל אביב רמלה מצידה יכולה להיות מרוצה, כשערב המחזור היא ניצבת במקום השלישי וכמו ארבע קבוצות נוספות, עשויה לסיים אותו במקום שמוביל לליגת העל.

הפועל נצרת עילית תארח את מכבי הרצליה. הצהובים נמצאים מתחת לקו האדום, מרחק של שמונה נקודות מחוף מבטחים. מאידך, האדומים במצב טוב יותר ובעזרת רצף משחקים טוב, יכולים למצוא את עצמם בחלק העליון של הטבלה בסיום הסיבוב.

צילום: יובל דניאל, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה