ב"ש חזרה לפסגה, רעננה גברה על מכבי ת"א

אור אינברום כבש שער ניצחון דרמטי לאשדוד מול עכו, בני סכנין ניצחה את מכבי חיפה

אחר הצהריים יצא לדרך המחזור ה-23 בליגת העל עם ארבעת משחקי השבת. כל הפרטים לפניכם:

מוליכת הטבלה בתחילת הערב, מכבי ת"א, אירחה את הפועל רעננה מהמקום ה-11. בדקה ה-28 האורחים הפתיעו עם שער היתרון: חילוץ כדור של רועי זיקרי ומסירה מאמבולה באגף, סידר לחלוץ שער ניצחון יקר שקטע רצף של 14 משחקים ללא הפסד לצהובים. שחקניו של מנחם קורצקי השיגו ניצחון חמישי העונה.

משחק נוסף הערב הפגיש את מ.ס.ע אשדוד והפועל עכו. בדקה ה-14 האורחים כבשו את הראשון במהלך נהדר: גבי קניקובסקי הכניס כדור עומק מצוין לבן אז'ובל שעבר את השוער, ומזווית קשה הכניס לרשת, שער שביעי העונה לחלוץ שממשיך בכושר הפנטסטי. בדקה ה-56 דן ביטון כבש בבעיטה חופשית והשווה את התוצאה ל-1:1. עשר דקות עברו וגבי קניקובסקי כבש לזכות עכו מבישול של בן רייכרט, אך רק שתי דקות לקחו לאשדודים להשוות ל-2:2 מהרמה של בנצי מושל ונגיחה של בלסינג אלקה. בתוך תוספת הזמן אור אינברום כבש שער דרמטי והעניק ניצחון ביתי ראשון העונה לקבוצתו.

בני סכנין לקחה את הנקודות מול מכבי חיפה. בדקה ה-23 המארחים עלו ליתרון: פיראס מוגרבי הרים כדור מאגף ימין, שלומי אזולאי נותר לא מכוסה ונגח פנימה את ה-0:1. סכנין שבה לנצח אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים.

בתום משחק הנעילה של השבת, הפועל ב"ש חזרה לפגסה לאחר ניצחון על מכבי פ"ת. בדקה ה-44 האדומים עלו ליתרון ראשון: דן איינבינדר הגביה כדור לרחבה, חנן ממן השתחרר מצוין ודחק לרשת. דקה עברה והמארחים קיבלו פנדל לזכותם לאחר שמרסיאל נגע בידו ברחבה, אנתוני נוואקמה לקח את האחריות ודייק מהנקודה הלבנה. בתחילת המחצית השניה חנן ממן כבש בנגיחה, מכדור קרן, את השני שלו הערב והשלישי של הדרומיים שנעל את הניצחון והעליה למקום הראשון בטבלה.

הוסיפו תגובה