בית"ר מול בני יהודה במשחק המרכזי, הפועל חיפה נגד נתניה

כל הפרטים לקראת המחזור ה-23 בליגת העל

המחזור ה-23 בליגת העל ייפתח מחר (שבת) החל מהשעה 16:00 עם ארבעה משחקים, שני משחקים יושלמו ביום ראשון וביום שני המשחק המרכזי בין בית"ר י-ם לבני יהודה – כל פרטי המפגשים לפניכם:

בשעה 16:00 ייפתחו את המחזור מכבי ת"א והפועל רעננה. הצהובים מוליכים את טבלת ליגת העל ולא נוצחו 14 משחקים ברציפות. האורחים לא הצליחו לנצח בארבעת המשחקים האחרונים וירצו להשיג נקודות ולטפס מהחלק התחתון הצפוף. בהמשך הערב תארח מ.ס.ע אשדוד את הפועל עכו לקרב תחתית. בני סכנין תארח את מכבי חיפה ותנסה להשיג נקודות לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותיקו), הירוקים יגיעו מעודדים מהניצחון המרשים בשבוע שעבר ויקוו לצאת לדרך חדשה בליגת העל.

בשעה 20:30 תארח הפועל באר שבע את מכבי פתח תקווה למשחק הנעילה של השבת. האדומים רחוקים נקודה אחת בלבד מהפסגה ויילחמו על הנקודות באצטדיונם הביתי. המלאבסים יגיעו לאחר הפסד מאכזב מבחינתם בשבוע שעבר לאחר איבוד יתרון מול מכבי נתניה.

ביום ראשון ייפגשו הפועל קרית שמונה והפועל אשקלון. הצפוניים ירצו להתאושש מההפסד הכואב, 4:0 מול מכבי חיפה, ולאסוף נקודות לפני הכניסה לשלבי הפלייאוף. האורחים יגיעו לאחר חמישה הפסדים רצופים ופיטוריו של מאמנם, יובל נעים. בהמשך היום תארח מכבי נתניה (5) את הפועל חיפה (4) למשחק צמרת מסקרן. החיפאים סיימו בתיקו במחזור האחרון, אך עדיין נמצאים בתמונת האליפות כשרק חמש נקודות מפרידות מהפסגה. הצהובים, למרות חלוקת נקודות במחזור האחרון, נראים מצוין לאחרונה, אך יחסרו את מלך השערים, דיא סבע, עקב כרטיס אדום שספג במשחק האחרון.

במסגרת המשחק המרכזי ביום שני, תארח בית"ר ירושלים את בני יהודה ת"א. הירושלמים בעונה נהדרת עם 52 שערי זכות ושלושה ניצחונות רצופים, ירצו להמשיך ולאיים על הפסגה כשהפער עומד על שתי נקודות בלבד. גם הכתומים מציגים יכולת מרשימה העונה ויהוו משוכה קשה לכל קבוצה שתמודד מולם, וכשזהות הפלייאוף העליון כמעט סגורה סופית, כל נקודה חשובה בצמרת הבוערת.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, עמוד הפייסבוק של בית"ר י-ם

הוסיפו תגובה