1:1 בין בית"ר י-ם לק"ש, מהפך של בני יהודה על עכו

מכבי פ"ת השיגה ניצחון שני ברציפות מול בני סכנין, חלוקת נקודות בין מכבי נתניה למ.ס.ע אשדוד

המחזור ה-18 בליגת העל יצא לדרך אחר הצהריים עם ארבעה משחקים, שתי הכרעות, שתי תוצאות תיקו. כל פרטי המפגשים לפניכם:

בני יהודה ת"א אירחה את הפועל עכו למשחק הפתיחה של המחזור ה-18. בדקה ה-16 הפועל עכו הפתיעה עם הראשון: בן אז'ובל זיהה את זובאס לא מוכן ומ-30 מטרים שחרר בעיטה נהדרת שהלכה לרשת. בדקה ה-58 מאוויס צ'יבוטה כבש את השיוויון מכדור חוזר שפגע במשקוף. בדקה ה-79 הכתומים הפכו: יונתן כהן בעט מחוץ לרחבה ונעצר במשקוף, צ'יבוטה, בדומה לשערו הקודם, חיכה לכדור החוזר וכבש מקרוב את שער הניצחון.

בהמשך הערב פגשה בני סכנין את מכבי פתח תקווה. כבר בדקה השביעית המלאבסים עלו ליתרון: הגבהה לרחבה הגיעה לראשו של יניב בריק שבנגיחה סידר לריצ'רד סומא כיבוש נוח מקרוב. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה האורחים עלו ל-0:2 מפנדל מדויק של רומאריו פירס שקבע ניצחון שני ברציפות לשחקניו של שרון מימר.

בנוסף נפגשו מ.ס.ע אשדוד ומכבי נתניה. רק בשניות האחרונות של המחצית הראשונה הצהובים עלו ליתרון: ערן לוי הכניס כדור עומק מצוין לדידייה קוגבניה שבעט לפינה הקרובה והוריד את קבוצתו לחדר ההלבשה ב-0:1. בדקה ה-50 הנתנייתים כמעט הכפילו אך ערן לוי החמיץ פנדל. בדקה ה-60 האורחים השוו עם שער ענק מחוץ לרחבה של יובל יעקובוביץ' ותוך דקה אחת בלבד הפכו את התוצאה: מאוריסיו עם פעולת הכנה גדולה השאיר את הכדור לגדי קינדה שסיים ברשת. בדקה ה-74 שוב נשרק פנדל לזכות מכבי נתניה ובנוסף ויקטור גנב קיבל את הצהוב השני והאדום. ערן לוי שוב ניגש לבעוט אך רשם עוד החמצה, ג'ראפי עם הדיפה גדולה. שלוש דקות לפני הכניסה לתוספת הזמן הצהובים הצליחו להשוות מבישול של דיא סבע לדיידה קוגבנייה שהשלים צמד.

משחק הנעילה של השבת הפגיש את הפועל קרית שמונה ובית"ר ירושלים. תוך שלוש דקות בלבד הצפוניים עלו ל-0:1: פעולה טובה של אמיר נסאר שהקשית מאגף ימין ומצא את עומר לקאו ברחבה וזה סיים ברשת בהופעת הבכורה שלו בהרכב. בדקה ה-21 קלאודמיר פריירה כבש שער נדיר בבעיטה ישירה מכדור קרן והשווה את התוצאה.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה