ב"ש מול הפועל חיפה בראשון, מכבי חיפה נגד מכבי ת"א בשני

הצמרת בוערת מתמיד, באר שבע תנסה לשמור על הפסגה בטרנר, מכבי חיפה רוצה לצאת לדרך חדשה

המחזור ה-18 בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) עם ארבעה משחקים, שני משחקי השלמה ביום ראשון ובמוקד: המשחק המרכזי בין מכבי חיפה למכבי ת"א. פרטי המפגשים בהמשך הכתבה:

בשעה 16:00 ייפתחו את המחזור בני יהודה ת"א והפועל עכו. הכתומים ינסו להשיג את שלוש הנקודות לאחר שני משחקים ללא ניצחון. נועלת הטבלה, הפועל עכו תקווה לאסוף נקודות ולחמוק מהקו האדום.
בהמשך השבת בני סכנין תארח את מכבי פ"ת ומכבי נתניה תפגוש את מ.ס.ע אשדוד ותנסה להתאושש מההפסד הכואב למכבי ת"א. משחק הנעילה של השבת בין הפועל קרית שמונה לבית"ר ירושלים ייצא לדרך ב-20:30, הצפוניים יגיעו לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים. הירושלמים לעומתם, עם שלושה ניצחונות רצופים ובמקום השני בטבלת ליגת העל כשרק נקודה אחת מפרידה מהפסגה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח הפועל אשקלון את הפועל רעננה. המארחים שברו בצורת של 11 משחקים ללא ניצחון במחזור האחרון ויגיעו מעודדים למפגש. האדומים ספגו תבוסה במשחקם האחרון, מול מכבי חיפה, ויהיו חייבים להרים את הראש ולהשיג נקודות לקרבות התחתית.
בשעה 20:30 ייצא לדרך המשחק בטוטו טרנר בין הפועל ב"ש להפועל חיפה. רק שתי נקודות מפרידות בין האדומים שנמצאים בפסגת הטבלה, לבין שחקניו של קלינגר שבמקום השלישי. הדרומיים עדיין לא הפסידו באצטדיונם הביתי במסגרת הליגה, אך אם החיפאים יעמדו במשימה, צמרת הטבלה תהפוך לדרמטית ובוערת מאי פעם.

במסגרת המשחק המרכזי תארח מכבי חיפה את מכבי ת"א למשחק שייצבע את סמי עופר. הירוקים ניצחו 0:3 את הפועל רעננה במחזור הקודם ונראה שהם בכיוון הנכון לחזור לעצמם בעונה פחות טובה שלהם. התל אביבים עם ארבעה ניצחונות רצופים ובמרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה, יגיעו נחושים להילחם על הנקודות.

 

הוסיפו תגובה