המנהלת מאמצת את עמותת "אלו"ט" – אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם

במסגרת משחקי המחזור הקרוב בליגת העל תתקיים פעילות עם העמותה להגברת המודעות וגיוס תרומות

 

לקראת יום ההתרמה לאלו"ט שיתקיים ב-23.1 ובמסגרת פרויקט "יחד, ליגת העל למען הקהילה", גאה מנהלת הליגות לאמץ את אלו"ט – אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם.

במסגרת שיתוף הפעולה מנהלת הליגות תנסה להגביר מודעות ציבורית לאוטיזם, בקרב הקהלים שמגיעים למגרשי הכדורגל וגם צופים במשחקים מרחוק. במשחקי הכדורגל של המחזור הקרוב, שיתקיימו ביום שבת, ראשון ושני (13-15 בינואר), שחקני כל הקבוצות והשופטים יעלו עם חולצות ממותגות ייחודיות לפעילות זו . השחקנים יעלו למגרש יחד עם ילדי אלו"ט ויעניקו להם תעודת הוקרה ממנהלת הליגות והקבוצות.

ניר ינקלביץ, משנה למנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל: "מנהלת הליגה וקבוצות ליגת העל, רואות כזכות גדולה ואף כחובה את האפשרות לשלב את עמותת אלו"ט בתוכנית הקהילה של המנהלת. אנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לתרום את תרומתנו הצנועה לקידום המודעות לילדים ובוגרים עם אוטיזם ועל הזכות לשתף אותם בחוויית המשחק ולהעניק להם רגעים של אושר שכל כך מגיעים להם. אנו מאמינים כי החשיפה תוביל להגברת המודעות ולקבלת האחר."

ענת גורן, מנכ"לית אלו"ט: אנו מודים ונרגשים על החיבוק שילדי אלו"ט מקבלים ממנהלת הליגות ועל הסיוע החשוב בהעלאת המודעות לאוטיזם במגרשי הכדורגל, משחק קבוצתי, שדווקא בו ילדים עם אוטיזם נתקלים בד"כ בקשיים בשל הלקות התקשורתית-חברתית. עבור ילדים כאלה, לעלות על מגרש כדורגל עם שחקני הליגה זה חלום אמיתי. בישראל חיים כיום למעלה מ- 20,000 איש עם אוטיזם ברמות שונות ובתפקודים שונים. על פי הסטטיסטיקה 1 מכל 100 תינוקות בישראל נולד עם אוטיזם. אנו מאמינים שככל שהחברה הישראלית תכיר טוב יותר את המוגבלות, ותבין אותה נהפוך לחברה טובה, סובלנית ומכילה"
אלו"ט היא עמותת הורים המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. אלו"ט פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור המענים הניתנים להם ולבני משפחתם.
ביום שלישי, 23 בינואר, יתקיים יום ההתרמה הארצי לאלו"ט. עשרות אלפי תלמידים וחניכי תנועות הנוער יפקדו את בתי האב ובתי העסק ויבקשו תרומה למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם.
לתרומות:
התקשרו – 1-800-855558 או היכנסו לאתר עמותת אלו"ט

הוסיפו תגובה