בית"ר בפסגה לאחר ניצחון על הפועל חיפה

אשקלון ניצחה את עכו ושברה בצורת ארוכה, סכנין לקחה את הנקודות נגד אשדוד

יום המשחקים הראשון של המחזור ה-17 הסתיים הערב עם שלוש הכרעות בכל המגרשים. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 19:00 פגשה מ.ס.ע אשדוד את בני סכנין. עוד לא עברה דקה של משחק וכבר האורחת עלתה ליתרון: פיראס מוגרבי בעט לעבר השער של ג'רפי, השוער לא הדף מספיק טוב ושלומי אזולאי נגח מקרוב את הכדור החוזר. בדקה ה-60 אשדוד השוותה: כדור קרן הגיע למאוריסיו קורדיירו ברחבה, הברזילאי השתלט ובסיבוב בעט לרשת. בדקה ה-78 שוב יתרון לסכנין: כדור חופשי שהוגבה לרחבה הגיע לראשו של עטאא ג'אבר שכבש בנגיחה את שערו הראשון העונה. האורחת השיגה את ניצחונה השישי. אשדוד עדיין ללא ניצחון ביתי העונה.

במקביל נפגשו הפועל עכו והפועל אשקלון. במחצית הראשונה המארחת איימה חמש פעמים על השער ופעם אחת למסגרת, האורחים עם שבעה איומים ושלוש למסגרת, אך לא נכבשו שערים. בדקה ה-87 אשקלון הפתיעה עם שער היתרון: סער בנבנישתי השתלט על הדיפה לא טובה של רם שטראוס ודחק מקרוב לרשת את השער שהכריע את המשחק. שחקניו של יובל נעים שברו בצורת של 11 משחקים ללא ניצחון. הפועל עכו נותרה במקום האחרון.

המשחק האחרון של היום הפגיש את הפועל חיפה ובית"ר ירושלים בקרב צמרת. בדקה ה-34 הירושלמים עלו ליתרון: איתי שכטר פרץ נהדר לרחבה ובעט לעבר השער, שטקוס הצליח להדוף עם הרגל, אך אנתוני וראן השתלט וכבש מקרוב. בדקה ה-58 זה כבר 0:2: חן עזרא קיבל כדור מאנתוני וראן מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה מושלמת לפינה הרחוקה. המשחק הסתיים בניצחון צהוב בסמי עופר. הפסד ביתי ראשון העונה לחיפאים.

תמונה ראשית: רמי כהן שמאלי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה