כפ"ס רוצה להשאר בפסגה, הפועל ת"א תנסה להתאושש מול לוד

פותחים את המחזור ה-17 בליגה הלאומית

הליגה הלאומית חוזרת בשלישי עם שישה משחקים שיתקיימו במקביל בשעה 19:00, שני משחקים נוספים יושלמו ביום רביעי. כל פרטי המפגשים לפניכם:

מכבי הרצליה תארח את מכבי אחי נצרת. המארחים לא ניצחו בשני המשחקים האחרונים והם מתחת לקו האדום במקום הלפני אחרון בטבלה. הירוקים מנצרת סיימו בתיקו ללא שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים, בנוסף הודחו מגביע המדינה על ידי הפועל ב"ש ביום שבת האחרון.

הפועל חדרה תפגוש את הפועל עפולה. החדרתים יגיעו למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה והופעה מכובדת מאד בסיבוב ח' של גביע המדינה כשרק בעיטות הכרעה שלחו את מכבי נתניה על חשבונם לשלב הבא. האורחים חלקו נקודות בשלושת המחזורים האחרונים ונמצאים כרגע במקום העשירי בטבלה.

במקביל תארח בית"ר ת"א רמלה את עירוני נשר. המארחת לא הצליחה לנצח בארבעת המשחקים האחרונים והיא כרגע במקום השמיני בטבלה. האורחת נמצאת במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות בלבד העונה.

משחק נוסף יפגיש את הפועל ראשון לציון והפועל קטמון י-ם. הכתומים ניצחו במשחקם האחרון בליגה את הפועל ת"א, אך הפסידו בסיבוב ח' בגביע המדינה לבית"ר י-ם. הקטמונים לא הצליחו לנצח בשלושת המשחקים האחרונים בליגה, בנוסף להדחה מגביע המדינה נגד בית"ר כפ"ס מליגה א'.

הפועל רמת גן תארח את הפועל מרמורק. האורדונים יגיעו במצב רוח מרומם לאחר שהדיחו את בני יהודה מגביע המדינה, אך יהיו חייבים לשמור על היכולת ולברוח מהחלק התחתון של הטבלה. האורחים נמצאים כרגע מתחת לקו האדום, אך רק נקודה אחת מפרידה ממקום מבטחים.

הפועל נצרת עילית תפגוש את הפועל ניר רמה"ש. המארחים ניצחו במחזור האחרון, אך רוצים לצבור נקודות ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה. האורחת אחרי שני הפסדים רצופים שמיקמו אותה תשיעית בטבלה.

ביום רביעי תארח הפועל פתח תקווה את הפועל כפר סבא. הכחולים לא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, אך הודחו מגביע המדינה ע"י הפועל חיפה. הירוקים הצליחו לגבור על מכבי פ"ת בגביע המדינה לאחר הכרעה בפנדלים ועלו לשלב הבא במפעל. בנוסף, מוליכים את טבלת הלאומית.

בהמשך הערב בשעה 19:40 תארח הפועל בני לוד את הפועל תל אביב. המארחת ניצחה במשחקה האחרון את עירוני נשר, אך רק הפרש שערים עדיף מיקם אותה מעל הקו האדום. האדומים שבו לאחרונה לתקופה פחות טובה עם שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים רצופים.

 

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה