מתכוננים למחזור ה-15 בליגה הלאומית

הפועל כפ"ס תנסה לחזור לעצמה בשישי, הפועל ת"א תפגוש את הפועל פ"ת בשני

מחר (שישי) בשעה 15:00 ייצא לדרך המחזור ה-15 בליגה הלאומית ושריקת הפתיחה תישמע במקביל בחמישה מגרשים, שלושה משחקים נוספים יושלמו ביום שני בשעה 19:00. כל הפרטים לפניכם:

מכבי הרצליה תארח את הפועל חדרה במטרה לצבור עוד נקודות ולברוח מהתחתית. המארחת השיגה ניצחון 1:3 מרשים בשבוע שעבר על בית"ר ת"א, אך עדיין נמצאת מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד, ניצחון נוסף בשישי עשוי להעניק לשחקנים ביטחון חשוב להמשך הליגה. האורחת מחדרה הפסידה במשחקה האחרון ותהיה חייבת לשפר את משחק ההגנה שלה כשרק יריבתה ספגה יותר שערים ממנה.

במקביל תפגוש נועלת הטבלה, עירוני נשר, את הפועל ראשון לציון. הביתיים השיגו ניצחון ליגה בודד העונה ונראה שהדרך לליגה השלישית סלולה עבורם אם לא יתחילו לצבור נקודות. האורחת נקלעה לתקופה לא טובה עם שלושה משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות, ניצחון בנשר יעניק שלוש נקודות חשובות למאבקי הצמרת.

מכבי אחי נצרת תארח את הפועל בני לוד ותנסה להיצמד לפסגה. הירוקים לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, איבדו מעט גובה בטבלה, אך רחוקים ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון. האורחים ממוקמים מתחת לקו האדום עם 13 נקודות כשהפער מהמקום הבטוח הוא נקודה אחת בלבד.

משחק נוסף בשישי יפגיש את הפועל כפר סבא עם הפועל נצרת עילית. המארחת תנסה להתאושש מההפסד 4:1 להפועל רמה"ש בשבוע שעבר ולחזור לתקופה הטובה מתחילת העונה. האדומים מנצרת יקוו להשיג את שלוש הנקודות מאחר ולא הצליחו לנצח בשלושת משחקיהם האחרונים.

הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל ניר רמה"ש. שתי הקבוצות השיגו ניצחונות במחזור האחרון, אך מצב המארחים בטבלה לא מעודד במיוחד כשהם במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

ביום שני בשעה 19:00 ייצא לדרך המשחק בין הפועל תל אביב להפועל פתח תקווה. האדומים חזרו לפסגה תחת הדרכתו של קובי רפואה ועדיין ללא הפסד מאז התחלת תפקידו, אך בשבוע שעבר סיימו בתיקו מול הפועל ר"ג והפער מהמקום השני עומד על שתי נקודות בלבד. האורחים אמנם ניצחו בשבוע שעבר, אך הפרש הנקודות מהפסגה עומד על עשר נקודות.

במקביל תארח הפועל קטמון ירושלים את הפועל רמת גן. הירושלמים נמצאים במקום השלישי בטבלה, במרחק ארבע נקודות בלבד מהפסגה. בנוסף מחזיקים המארחים במאזן הספיגות הנמוך בליגה. האורדונים ממוקמים בחלק התחתון של הטבלה עם 14 נקודות בלבד, ויצטרכו לעבוד קשה על מנת לכבוש מול ההגנה החזקה של יריבתם.

הפועל עפולה תארח את בית"ר ת"א רמלה. המארחת, למרות התיקו במחזור האחרון, נמצאת בתקופה טובה עם עשר נקודות בארבעת משחקיה האחרונים בנוסף לזכיה בגביע הטוטו. האורחת לא הצליחה לנצח בשני משחקיה האחרונים בנוסף להפסד ביתי כואב למכבי הרצליה בשבוע שעבר, שהרחיק אותה מצמרת הליגה.

 

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה