החלטות ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגות

אורן חסון הודיע לדירקטוריון על עזיבתו, סוכם על מציאת מחליף עד ה-31 בינואר. בנוסף, גובש קוד אתי שנועד להסדיר כללי התנהגות ראויים

ישיבת הדירקטוריון של מנהלת הליגות לכדורגל נערכה היום (שלישי) במשרדי הארגון. לפניכם ההחלטות המרכזיות שנקבעו:

  1. יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, אורן חסון, ביקש מהדירקטוריון לסיים את תפקידו ולפנות לעסקים פרטיים. הדירקטוריון אישר את המהלך וסוכם על מציאת מחליף עד ה-31 בינואר, כאשר עם בחירתו יחל תהליך העברת המקל למחליפו.

אורן חסון: "אני מודה לכל בעלי המועדונים על האמון לאורך התקופה, במהלכה הייתה לי הזכות לסייע בקידום הכדורגל הישראלי. אבקש להביע הערכה גדולה בפני ראשי הקבוצות על שיתוף הפעולה במשך 3 וחצי שנים, ואני בטוח שהכדורגל שלנו ימשיך לצעוד קדימה".

2. אושר קוד אתי, שנועד להסדיר את ככלי ההתנהגות הראויים בין הקבוצות החברות במנהלת לבין עצמן, וכן בינן לבין המנהלת והגופים האמונים על ניהול הכדורגל הישראלי. בין היתר ישנם דגשים על כבוד הדדי בין הקבוצות ללא אמירות גזעניות או פוגעניות, לרבות בראיונות או ברשתות החבריות, על ניהול משא ומתן תקין עם בעלי התפקידים השונים, על הימנעות מקידום מסרים פוליטיים וכן צעדים נוספים – כל זאת לשם שיפור הכדורגל המקצועני בישראל ותדמיתו, על ידי הצבת אמות מידה של כבוד הדדי, הערכה, אחווה, שיתוף פעולה ושותפות בין הקבוצות ובעליהן והגבלת היריבות שבין הקבוצות למישור הספורטיבי בלבד.

3. סוגיית משחקי המבחן בין העולה השלישית מליגות א' לבין המסיימת במקום ה-14 בליגה הלאומית עלתה על סדר היום והתנהל דיון בנושא, בהשתתפות מנכ"ל ההתאחדות ונציגי ליגות א'-ג'. המנהלת הביעה את תמיכתה בהשארת השיטה הנוכחית, כלומר מפגש כפול (בית חוץ) ולא מפגש בודד במגרש נייטרלי בין נציגת הלאומית לבין נציגת ליגות א'.

הוסיפו תגובה