הפועל ת"א נעצרה בתיקו עם ר"ג, רמה"ש הביסה את כפ"ס

מכבי הרצליה עם ניצחון חוץ גדול על בית"ר ת"א, נצרת עילית וקטמון נפרדו ב-0:0

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נפתח היום בצהריים עם שבעה משחקים. פרטי המפגשים לפניכם:

הפועל נצרת עילית אירחה את הפועל קטמון י-ם בשעה 15:00. המשחק בין השתיים הסתיים בתיקו ללא שערים.

במקביל אירחה הפועל רמת גן את הפועל תל אביב. כבר בדקה התשיעית האורדונים עלו ל-0:1: ניר שרון נגח לרשת של ינקו מכדור קרן. תוך 11 דקות הפועל ת"א חזרה למשחק משער של שחר הירש. המחצית השניה הסתיימה ללא שערים נוספים והמשחק הסתיים ב-1:1 וחלוקת נקודות. הפועל ת"א נשארה בפסגת הטבלה.

הפועל ניר רמה"ש אירחה את הפועל כפר סבא. תשע דקות מפתיחת המשחק המארחים עלו ל-0:1 משער מצוין של אור חסידים. בדקה ה-23 רמת השרון הכפילה משער של קייס גנאם. בדקה ה-36 הירוקים מצמקים ל-2:1: רועי זיקרי בעט פצצה מ-25 מטר ישר לחיבורים. בפתיחת המחצית השניה המארחים עלו ל-1:3 משער של פאדי זיידאן. התסכול כנראה חלחל לשחקני כפר סבא: איתי אלקסלסי ראה את האדום לאחר הכשלה מסוכנת, הירוקים נותרו ב-10 שחקנים. בדקה ה-76 קייס גאנם כבש בנגיחה והשלים צמד. תבוסה קשה לירוקים שחזרו לתקופה הלא טובה.

בנוסף נפגשו הפועל פתח תקווה ועירוני נשר. בדקה ה-39 הפועל פתח תקווה עלתה ל-0:1 משער של עמירן שקלים שבעט חזק לרשת מתוך הרחבה. בדקה ה-58 המאחרים עלו ל-0:2 מפנדל מדוייק של אור ברוך. נקודות חשובות לפ"ת. עירוני נשר מסובכת במקום האחרון.

הפועל ראשון לציון אירחה באצטדיון הברפלד את מכבי אחי נצרת במשחק שהתסיים בתיקו מאופס. הכתומים במשחק שלישי ללא ניצחון. אחי נצרת התרחקה מהפסגה.

הפועל בני לוד אירחה את הפועל עפולה. בדקה ה-29 בני לוד עלו ל-0:1 לאחר מתפרצת וסיומת נהדרת של פיליפ מאנה. לקראת סוף המחצית כובש השער, פיליפ מאנה ראה את הצהוב השני והאדום, עפולה ניצלה יתרון מספרי וכבשה את השיוויון מנגיחה של יובל שאווט. המשחק הסתיים ב-1:1.

משחק נוסף בשישי הפגיש את בית"ר ת"א רמלה ומכבי הרצליה. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, הגול הראשון הגיע בדקה ה-62 מרגלו של רז שטיין שהעלה את האורחים ל-0:1. דקות בודדות חלפו ובית"ר ת"א צימקה ל-1:1 משער של דור ג'אן. בדקה ה-84 שוב הרצליה ביתרון: רז שטיין בעט מצוין מחוץ לרחבה ברגל שמאל והשלים צמד. ממש לפני שריקת הסיום שוער המארחת חבט בשחקן הרצליה וראה את האדום בנוסף לבעיטת עונשין, ריף מסיקה לא התקשה לכבוש מול שחקן שדה שעמד בשער והמשחק הסתיים בניצחון חוץ גדול למכבי הרצליה.

הוסיפו תגובה