הפועל ב"ש בפסגה לאחר מהפך נגד בני סכנין

הפועל ק"ש הביסה את הפועל עכו

משחקי המחזור המשיכו הערב בניצחון מוחץ של קרית שמונה על הפועל עכו, האלופה חזרה מפיגור נגד בני סכנין ועלתה למקום הראשון בטבלה. פרטי המפגשים לפניכם:

הערב יצא לדרך המשחק החמישי של המחזור, הפועל קרית שמונה אירחה את הפועל עכו. בדקה ה-25 המארחים עלו ליתרון: אפונסו טיירה השתחרר נהדר קצת אחרי מרכז המגרש, יצר לעצמו שטח והכניס כדור עומק לשובל גוזלן, החלוץ השתלט וגלגל לפינה השמאלית. בדקה ה-37 שער נוסף למקומיים: כדור קרן של איסמעיל ריאן הגיע לראשו של עדן שמיר שנגח לקרקע ולרשת. חמש דקות בלבד והצפוניים כובשים את השלישי: פיטר אונייקצ'י הכשיל את סאן מנחם ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, נייג'ל האסלביינק לא התבלבל וקבע יתרון גדול לפני הירידה למחצית. בדקה ה-59 זה כבר 0:4: שגיב יחזקאל פרץ מאגף שמאל והכניס כדור לאיסמעיל ריאן, הקשר שם את הרגל והסית לרשת. ניצחון גדול לשחקניו של חיים סילבס שהתקרבו לחלק העליון של הטבלה.

בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע. בדקה ה-14 המארחת הפתיעה את האלופה: פיראס מוגרבי ראה את ההגנה לא מסודרת והכניס כדור עומק מצוין לעידן שמש, החלוץ הכניע בקור רוח את דודו גורש והעלה את המקומיים ליתרון. בדקה ה-52 האוחרת השוותה: מתן אוחיון נגח לרשת מכדור קרן של מהראן ראדי. בדקה ה-82 באר שבע השלימה מהפך: חאלד חליאילה החזיר כדור לכיוון ההגנה שלו אך לא מספיק טוב, בן שהר השתלט והכניע את קנדיל. שתי דקות לפני הכניסה לתוספת הזמן האלופה סגרה את העניין: מיכאל אוחנה הכניס כדור עומק פנטסטי למאור מליקסון שהקפיץ מעל השוער והבטיח את המקום הראשון בטבלה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה