הפועל ת"א רוצה להישאר בפסגה, כפ"ס חייבת להתאושש

התחתית צפופה, הצמרת בוערת - כל הפרטים לקראת המחזור ה-13 בליגה הלאומית

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ייחל מחר בשעה 15:00 עם חמישה משחקי שישי ויושלם עם שלושה משחקים נוספים ביום שני. כל הפרטים לקראת המפגשים לפניכם:

בית"ר ת"א רמלה תארח את הפועל חדרה. המארחים, שניצחו בשבוע שעבר את בני לוד, נמצאים במקום השישי בטבלה במרחק חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון. ניצחון בשישי עשוי לפתוח את התיאבון למאבקי העליה לליגת העל. האורחים ניצחו בשני המשחקים האחרונים ועלו למקום השמיני בטבלה. ניצחונם האחרון היה 0:1 על הפועל כפ"ס, אז, מוליכת הטבלה.

בהמשך השישי תארח מכבי הרצליה את הפועל בני לוד רכבת. המארחת נמצאת במקום האחרון עם ניצחון ליגה בודד, ניצחונה היחיד היה נגד הפועל רמה"ש במחזור השמיני. בני לוד, בדומה ליריבתה, נמצאת גם היא מתחת לקו האדום ועם שלושה הפסדים רצופים. לשתי הקבוצות מאזן שערי הזכות הנמוך בליגה שעומד על שישה בלבד.

במקביל ייפגשו מכבי אחי נצרת והפועל פתח תקווה. הירוקים אמנם ניצחו בשבוע האחרון, אך במחזור העשירי איבדו את המקום השני בטבלה לאחר חמישה מחזורים. פתח תקווה הפסידה במשחקה האחרון וירדה למקום העשירי בטבלה.

הפועל קטמון י-ם תארח בטדי את הפועל ניר רמה"ש. הירושלמים נראים נהדר בתקופה האחרונה עם שלושה ניצחונות רצופים כשהפער מהפסגה עומד על ארבע נקודות בלבד. האורחים הפסידו בשבוע שעבר להפועל ת"א, אך שלוש נקודות בלבד מפרידות בינהם לקטמונים כך שהמשחק יהיה טעון ביותר.

בנוסף באצטדיון המושבה, תארח הפועל תל אביב את הפועל נצרת עילית. היורדת הטרייה נמצאת במומנטום חיובי מאז הצטרף המאמן קובי רפואה, עם שלושה ניצחונות רצופים והעפלה לפסגת הטבלה במחזור האחרון. האורחים מנצרת לא הפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים, אך פיספסו ניצחון בשבוע שעבר כשעירוני נשר כבשה מולם את שער השיוויון בדקה ה-93.

ביום שני הפועל כפר סבא תארח את הפועל מרמורק רחובות. הירוקים חייבים להתאושש מהתקופה הלא טובה ומשלושה הפסדים רצופים, שהורידו אותם למקום השני בטבלה. האורחים נמצאים במקום ה-12 ולאחר שני הפסדים רצופים, ינסו לעמוד במבחן מול ההתקפה הטובה בליגה.

במקביל תארח עירוני נשר את הפועל רמת גן. המארחת, שאת ניצחונה היחיד השיגה נגד מוליכת הטבלה במחזור השביעי, תהיה חייבת לצבור נצחונות על מנת לברוח מהקו האדום. האורדונים בתקופה מאכזבת לאחר שני הפסדים רצופים בליגה, הפסד צורם בגמר גביע הטוטו ובמרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

בנוסף תארח הפועל עפולה את הפועל ראשון לציון. המארחים, לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים וזכייה בגביע הטוטו, ירצו להמשיך בתקופה הנהדרת ולהתקדם לחלק העליון של הטבלה. הכתומים צמודים מאד לצמרת כשרק שלוש נקודות מפרידות מהפסגה וניצחון בשני עשוי להובילם למקום ממנו מעפילים לליגת העל.

Image may contain: one or more people, people playing sports, crowd, stadium and outdoor

 

הוסיפו תגובה