בני יהודה הרשימה, בית"ר זמנית בפסגה

מכבי נתניה סיימה בתיקו אצל אשקלון, חלוקת נקודות בין מכבי ת"א לאשדוד

המחזור ה-12 יצא הערב לדרך עם ארבעה משחקי השבת: שתי תוצאות תיקו, ניצחונות לבני יהודה ובית"ר ירושלים. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 נפגשו מכבי תל אביב ומ.ס.ע אשדוד למשחק הפתיחה של המחזור ה-12. בדקה ה-30 אשדוד מפתיעה את הצהובים עם שער יתרון: הכדור הורחק לכיוון הקו האחורי של מכבי, ז'אן סילבן באבין לקח את הכדור עם הפנים לשער שלו, מאוריסיו דהר אחריו וגנב לו את הכדור, היציאה של ראיקוביץ' לא הספיקה כדי למנוע יתרון של האורחים. מיד לפני הכניסה לתוספת הזמן, ניק בלקמן משווה את התוצאה: החלוץ קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, עשה הטעייה קטנה ובעט מרחוק ומדויק לפינה השמאלית. המשחק הסתיים ב-1:1, אשדוד נשארה מתחת לקו האדום.

בשעה 18:00 בני יהודה ת"א אירחה את בני סכנין באצטדיון המושבה. בדקה ה-34 יונתן כהן כבש והעלה את הכתומים ל:0:1: אלמוג בוזגלו פרץ באגף ימין, הרים את הראש ושלח רוחב מצוין לכהן שמקרוב הכניס לרשת. בדקה ה-55 בני יהודה מכפילה: בוזגלו הכניס כדור ליובל אשכנזי שמול השוער החליט לפרגן לנריוס ואלסקיס שכבש ממצב שאי אפשר לפספס. בתוספת הזמן המארחים כובשים את השלישי: מתן חוזז הכניס כדור לואלסקיס בתוך הרחבה, הליטאי המשיך לאליאל פרץ שכבש את שערו הראשון העונה וחתם את המשחק ב-0:3.

ב-18:15 החל המשחק בין הפועל אשקלון למכבי נתניה. כבר בדקה ה-5 הצהובים עולים ל-0:1: ערן לוי הרים כדור חופשי לרחבה, דיא סבע השתלט באלגנטיות, בעט לפינה השמאלית של איינוגבה והעלה את מאזנו ל-11 שערים בליגת העל. בדקה ה-70 אשקלון השוותה ל-1:1: אייל משומר הגביה כדור מאגף ימין, מושיקו לוגסי התרומם ונגח לרשת של דני עמוס. בסיום המשחק חלוקת נקודות בין השתיים.

הפועל עכו אירחה את בית"ר ירושלים במשחק הנעילה של השבת. תשע דקות מהפתיחה והירושלמים עלו ל-0:1: קלאודמיר הגביה כדור חופשי לרחבה שמצא את הראש של איתי שכטר, החלוץ נגח מדויק לחיבורים של רם שטראוס וכבש את שערו השישי העונה. בית"ר לא הספיקה להתרגל ליתרון וכבר שיוויון בעכו: בדקה ה-14 בן אז'ובל מסר מאגף שמאל ללוטם זינו שהיה במרכז מחוץ לרחבה, הקשר בעט מהאוויר בטכניקה נהדרת וכבש שער פנטסטי. בדקה ה-37 בית"ר שוב ביתרון: כדור שהורחק מרחבת עכו הגיע לטל כחילה שבעט מהאוויר ומחוץ לרחבה פצצה לרשת של שטראוס. שער מצוין של הבלם. בדקה ה-84 הפועל עכו נשארה ב-10 שחקנים: עבאדי פרחאת הכשיל את יוסי בניון וראה את הצהוב השני והאדום. בתוספת הזמן הצהובים – שחורים חתמו את המשחק בשערם ה-30 העונה: מתפרצת של בית"ר התחילה אצל יוסי בניון שמסר לאריק סאבו, הקשר ראה את אנתוני וראן עושה תנועה לרחבה והעביר כדור עומק לחלוץ שסיים בפינה הימנית. בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, עמוד הפייסבוק של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה