עודד מכנס מונה למנהל "תוכנית הכוכבים לנוער" של מנהלת הליגות

חבר היכל התהילה יחליף את אלון חרזי שמונה לאחרונה לתפקיד מקצועי בתחום הנוער של מכבי חיפה

ועדת ההנהלה של מנהלת הליגות לכדורגל החליטה למנות את אחד מגדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים, עודד מכנס, למנהל "תוכנית הכוכבים לנוער" של מנהלת הליגות.

במסגרת התוכנית להתמקצעות מחלקות הנוער של קבוצות ליגת העל, הוגדרו קריטריונים בתחומים כגון: כמות האימונים ואיכותם, מספר הילדים במחלקות הנוער ושילובם בבוגרים ובנבחרות הלאומיות, העסקת בעלי מקצוע כגון תזונאי ופסיכולוג, איכות המתקנים ועוד.

תפקידו של מכנס יהיה ללוות ולהנחות את המועדונים במהלך העונה ולבחון את עמידתם בקריטריונים שנקבעו. המנהלת תקצבה את המיזם בסכום של 5 מיליון ש"ח לעונה, שיוקצו לקבוצות על פי מידת עמידתם ביעדים.

עודד מכנס, 61, מגדולי החלוצים של ישראל בכל הזמנים, יחליף את אלון חרזי שמונה לאחרונה לתפקיד מקצועי בתחום הנוער של מכבי חיפה.

מכנס, היה ארבע פעמים מלך השערים, רשם 14 הופעות בנבחרת ישראל, זכה בארבע אליפויות עם מכבי נתניה, גביע מדינה ושלוש פעמים כדורגלן העונה, שיא של כל הזמנים שהכניס אותו כחבר של כבוד בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. 

מאז שפרש עודד מכנס מכדורגל פעיל הוא עוסק בניהול וליווי של שחקנים צעירים במחלקות הילדים והנוער במסגרת המועדון שהקים ונושא את שמו.

ניקולס לב – מנכ"ל המנהלת: "עודד מכנס הינו מודל לחיקוי ודמות חינוכית וספורטיבית מהמעלה הראשונה. אני רוצה להודות לו על שהתגייס לתרום מניסיונו העשיר לפיתוח הנוער באמצעות פרויקט כוכבים של מנהלת הליגות לכדורגל".

עודד מכנס – "אני גאה בהזדמנות שניתנה לי להכנס ולשתף פעולה יחד עם המנהלת בפרויקט שעוסק בהשבחת הנוער"

הוסיפו תגובה