גביע הטוטו

הערב: חצי גמר גביע הטוטו – מכבי ת"א נגד הפועל ק"ש

מחר (חמישי) משחק חצי הגמר הנוסף בין הפועל ב"ש למכבי חיפה. ציטוטי המאמנים ורכישת כרטיסים - בכתבה שלפניכם

היום ומחר בערב יתקיימו משחקי חצי גמר גביע הטוטו בליגת העל (שידורים ישירים בערוץ 5SPORT). מכבי ת"א וקרית שמונה ייפתחו הערב את שלב החצי ב-20:30 באצטדיון טוטו עכו, ומחר ייפגשו הפועל ב"ש ומכבי חיפה בשעה 21:00 באצטדיון נתניה. המפגשים ייערכו בשיטת נוק-אאוט, כאשר ואם לא תהיה הכרעה בתום 90 הדקות, המשחק יוכרע בהארכה ובבעיטות עונשין.

כרטיסים למשחק אפשר לרכוש דרך אתר "לאן" או דרך הקופות באצטדיונים: בטוטו עכו יפתחו הקופות בשעה 17:30, מחיר אחיד לכרטיס: 50 ש"ח. הקופה המערבית (ראשית) תשמש את משרד הכרטיסים "לאן" לצורך מכירת כרטיסים לאוהדי שתי הקבוצות, חלוקה של כרטיסים אשר נרכשו מראש וכן חלוקת הזמנות. אוהדי מכבי ת"א יישבו ביציע המזרחי (שער 5), אוהדי הפועל ק"ש יישבו ביציע המערבי (שער 1). באצטדיון נתניה הקופות ייפתחו ביום חמישי בשעה 18:00. מחיר אחיד לכרטיס: 50 ש"ח. קופה מס' 1 (ראשית) תשמש את משרד הכרטיסים "לאן" לצורך מכירת כרטיסים לאוהדי שתי הקבוצות, חלוקה של כרטיסים אשר נרכשו מראש דרך "לאן" וכן חלוקת הזמנות. קופה מס' 2 תשמש את משרד הכרטיסים "שפע" לצורך חלוקת כרטיסים שהוזמנו מראש. קופה מס' 3 תשמש את מכבי חיפה לצורך חלוקת כרטיסים שהוזמנו מראש. אוהדי הפועל ב"ש יישבו ביציע המערבי תחתון (6A), אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע המזרחי תחתון (24A, 23A).

סילבס: "רוצים להמשיך את  המסורת", קרוייף: "רוצים לזכות בגביע"

הצהובים סיימו את שלב הבתים במקום הראשון עם שלושה ניצחונות ותיקו. ברבע הגמר ניצחה סגנית האלופה 0:3 את בני יהודה והעפילה לחצי. קרית שמונה סיימה רק במקום השלישי עם ניצחון על הפועל עכו, תיקו מול מכבי חיפה ובני סכנין, והפסד להפועל חיפה. בשלב רבע הגמר ניצחה הקבוצה מהצפון את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי הגמר.

מאמן קרית שמונה חיים סילבס: "מעודדים מהניצחון בליגה, מתכוננים באופן מקסימלי לקראת חצי הגמר מול קבוצה מעולה. לקרית שמונה יש היסטוריה של הופעות מוצלחות בענף ואנחנו מאד רוצים להמשיך את המסורת ומקווים לצאת שמחים בסיום ההתמודדות".

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף: "חשוב שאם הגענו לחצי הגמר, להראות את הרצון לנצח. בעונה בה זכינו בגביע הטוטו כולנו חגגנו, זה גביע שאנחנו רוצים לזכות בו".
לדבריו של מאמנו הוסיף אבי ריקן, קשר הצהובים: "מגיעים מוכנים, רוצים לעלות שלב ולהגיע לגמר, כל מפעל בשבילנו הוא חשוב וכל משחק שאנחנו מנצחים ייתן לנו ביטחון".

לחצו לרכישת כרטיסים למשחק הערב בין מכבי ת"א להפועל ק"ש

 

הוסיפו תגובה