חלוקת נקודות בין הפועל חיפה ומכבי ת"א, רעננה ניצחה את אשדוד

לראשונה מאז המחזור השני רעננה מעל הקו האדום, תיקו נהדר בין מוליכת הטבלה לסגנית האלופה

בסיום משחקי הערב: הפועל רעננה ניצחה את מ.ס.ע אשדוד ועלתה מעל הקו האדום, המארחת ירדה למקום האחרון בטבלה. המשחק הנהדר בין הפועל חיפה למכבי ת"א הסתיים בחלוקת נקודות בסמי עופר. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 19:00 נפגשו מ.ס.ע אשדוד והפועל רעננה למשחק בין נועלות הטבלה. דקה לפני הירידה לחדר ההלבשה שמעון אבו חצירא ביצע עבירה מיותרת על ויקטור גנב וראה את הצהוב השני והאדום. בדקה ה-67 רעננה עלתה ליתרון למרות החיסרון המספרי: גיא ברגר ראה את סולומון מכשיל את מוחמד שכר ברחבה ושרק לפנדל, תומר סוויסה לקח את האחריות וכבש לזכות האורחת. רעננה השיגה ניצחון חשוב ולראשונה מאז המחזור השני עלתה מעל הקו האדום. אשדוד, בעקבות ההפסד, ירדה למקום האחרון בטבלה.

בהמשך הערב בשעה 20:15, אירחה הפועל חיפה את מכבי תל אביב. בדקה ה-18 הצהובים כמעט עלו ליתרון: שרן ייני מסר לאבי ריקן על קצה הרחבה, הקשר בעט בסיבוב אך נעצר בקורה. בדקה ה-33 הפועל חיפה עלתה ל-0:1: אלון תורג'מן השתלט על ריבאונד לאחר בעיטה של חנן ממן וגלגל מקרוב לרשת של ראיקוביץ'. המארחים עוד לא הספיקו לחגוג ומכבי ת"א השוותה ל-1:1: אבי ריקן קיבל את הכדור 22 מטר מהשער ובעט חזק מחוץ לרחבה לפינה הימנית. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אלירן עטר כבש בבעיטה חופשית מושלמת והעלה את מכבי ל-1:2 לפני הירידה לחדר ההלבשה. בדקה ה-55 שוב שיוויון בסמי עופר: הכשלה ברחבה של איתן טיבי על אלון תורג'מן שלחה את חנן ממן לבעוט מהנקודה הלבנה, הקפטן לא התבלבל והכניע את ראיקוביץ'. בדקה ה-86 ניסו קפילוטו קיבל את הצהוב השני והאדום והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים בדקות הסיום של המשחק. הפועל חיפה נשארה במקום הראשון בטבלה לפחות באופן זמני עד המשחק המרכזי ביום שני. מכבי ת"א במקום השלישי עם 21 נקודות.

תמונה ראשית: רמי כהן שמאלי, "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה