תיקו בין נתניה לחיפה, סכנין כבשה לאחר ארבעה מחזורים

המשחק החם של השבת הסתיים בחלוקת נקודות, ניצחונות לסכנין, ק"ש ופ"ת

ליגת העל חזרה היום מהפגרה עם ארבעה משחקים: בני סכנין ניצחה 1:2 את אשקלון, קרית שמונה סיימה ב-1:2 מול בני יהודה, גול עצמי נתן למכבי פ"ת את הנקודות על חשבון הפועל עכו ותיקו בין מכבי נתניה למכבי חיפה. כל הפרטים על משחקי השבת לפניכם:

בשעה 16:00 נפגשו בני סכנין והפועל אשקלון למשחק הפתיחה של המחזור ה-11. כבר בדקה החמישית גודנס אג'אי העלה את האורחים ל-0:1: מחמוד קנדיל הדף נגיחה של מירקו אורמוש, אג'אי הגיע ראשון לריבאונד ומקרוב הכניס לרשת. בדקה ה-21 סכנין כבשה לראשונה לאחר ארבעה מחזורים: יציאה לא טובה של איינוגבה לכדור גובה הובילה להדיפה רעה והכדור הגיע לפיראס מוגרבי שכבש מול שער ריק וצימק את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-58 בני סכנין משלימים מהפך: חאלד חלאיילה שלח קדימה את פיראס מוגרבי שבעט חזק לרשת של איינוגבה והשלים צמד. בסיום המשחק 1:2 למארחים ששבים לנצח. הפועל אשקלון נותרה במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

בהמשך הערב אירחה הפועל קרית שמונה את בני יהודה ת"א. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו נטול שערים. בדקה ה-71 קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1: נייג'ל האסלביינק העביר כדור רוחב לאיסמעיל ריאן שבסיומת נהדרת הכניע את זובאס. בדקה ה-87 קרית שמונה הכפילה: שון וייסמן קיבל כדור מאיסמעיל ריאן לאחר מתפרצת של המארחים, החלוץ גלגל מקרוב וקבע 0:2. שתי דקות חלפו ובני יהודה צימקה: ואלסקיס מצא את השער בבעיטה חופשית שעברה מעל החומה ונכנסה אל בין הקורות של איתמר ניצן. 1:2 לקרית שמונה בסיום המשחק.

בשעה 20:30 נפגשו הפועל עכו ומכבי פתח תקווה. כזכור הקבוצות החליפו ביתיות מאחר ואצטדיון המושבה אינו מוכן לאחר השזרוע. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0. בדקה ה-82 מכבי פ"ת עלתה ליתרון: ריצ'רד סומא ניסה לשלוח כדור רוחב מאגף שמאל, הכדור פגע ברגלו של עבדי פרחאת והוקשת מעל רם שטראוס לתוך הרשת. בסיום המשחק 0:1 לאורחים.

במקביל נפגשו מכבי נתניה ומכבי חיפה למשחק החם של השבת. בדקה ה-45 מכבי נתניה עלתה ל-0:1: ארז פפיר שרק לבעיטת עונשין מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד של רמי גרשון ברחבה, ערן לוי לקח את האחריות ובעט חזק לפינה השמאלית של עמרי גלזר. מכבי נתניה ירדה לחדר ההלבשה ביתרון מוצדק לאחר מחצית בשליטתה. בדקה ה-66 חיפה מצמקת: סינטיהו סלליך ניצל החזרת כדור לא טובה של אלחסן קייטה, דהר קדימה ובעט חזק לרשת של דני עמוס. חלוקת נקודות בסיום המשחק שנגמר ב-1:1.

תמונה ראשית: אסף הופמן, "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה