הפועל חיפה תפגוש את מכבי ת"א, בית"ר נגד ב"ש במשחק המרכזי

לקראת המחזור ה-11 בליגת העל: הפועל חיפה רוצה לשמור על הפסגה, בית"ר תנסה לעצור את הרצף של האלופה

ליגת העל חוזרת מהפגרה: ארבעה משחקים ביום שבת הקרוב, שני משחקים נוספים ביום ראשון ובמוקד: המשחק המרכזי ביום שני בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע. כל הפרטים לקראת המחזור ה-11 בליגת העל לפניכם:

ביום שבת בשעה 16:00 ייפגשו בני סכנין והפועל אשקלון למשחק הפתיחה של המחזור ה-11. בני סכנין ללא ניצחון וללא שער זכות בארבעת משחקיה האחרונים תהיה חייבת לצאת מהמשבר אליו נקלעה, לחזור להבקיע ולצבור נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית הטבלה. האורחת, הפועל אשקלון, לא הצליחה לנצח בחמשת המחזורים האחרונים והיא במרחק 5 נקודות בלבד מהקו האדום.

בהמשך השבת בשעה 18:15 תארח הפועל קרית שמונה את בני יהודה ת"א. המארחים סיימו במחזור האחרון בתיקו נטול שערים נגד אשקלון ויקוו לקחת נקודות ולעלות מהמרכז הצפוף בטבלה. האורחים הכתומים, שבמחזור הקודם ניצחו 2:3 את בית"ר ירושלים, ירצו לשמור על היכולת הטובה ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות.

בשעה 20:30 תארח הפועל עכו את מכבי פתח תקווה. שתי הקבוצות החליפו את הביתיות וזאת כי אצטדיון המושבה לא מוכן עקב השזרוע. הפועל עכו נמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום ותהיה חייבת להשיג נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית. כזכור, משחקה האחרון של המארחת היה משחק ההשלמה מהמחזור השישי נגד הפועל באר שבע, שבסופו הפסידה עכו 1:3. המלאבסים יקוו לנצח לאחר שני הפסדים רצופים ולברוח מתחתית הטבלה.

במקביל תארח מכבי נתניה את מכבי חיפה. המארחת נמצאת במקום החמישי עם 18 נקודות, חמש נקודות בלבד מהפסגה, ולאחר שהנחילה הפסד ראשון להפועל חיפה, מוליכת הטבלה. מכבי חיפה, במקום השישי עם 14 נקודות, גם היא ניצחה במחזור האחרון ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח מ.ס.ע אשדוד את הפועל רעננה למשחק תחתית ובתקווה של שתי הקבוצות לעלות מעל הקו האדום. אשדוד עם חמש נקודות בלבד במקום ה-13 ואחרי שני הפסדים רצופים. רעננה עם ארבע נקודות, במקום האחרון, חייבת להשיג נקודות ולעלות מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השני.

בהמשך הערב, בשעה 20:15, תארח הפועל חיפה את מכבי תל אביב. מוליכת הטבלה נוצחה לראשונה העונה במחזור האחרון 2:0 נגד מכבי נתניה ותרצה להשיג נקודות ולשמור על הפסגה. סגנית האלופה ניצחה בשני משחקיה האחרונים והיא כרגע במקום הרביעי במרחק שלוש נקודות בלבד מיריבתה. ניצחון של הצהובים יצמיד אותם למקום הראשון בטבלה באופן זמני עד יום שני.

במסגרת המשחק המרכזי של המחזור, ייפגשו בית"ר ירושלים והאלופה, הפועל באר שבע. הירושלמים מגיעים למשחק לאחר ההפסד המאכזב, 3:2 נגד בני יהודה במחזור האחרון, וינסו לחזור ולנצח. באר שבע נמצאת בתקופה נהדרת אחרי חמישה נצחונות רצופים ויקוו לנצח, בנוסף למעידה של הפועל חיפה, על מנת לתפוס את המקום הראשון בטבלה.

הוסיפו תגובה