הפועל ת"א תפגוש את מרמורק, קטמון תארח את כפ"ס

כל הפרטים לקראת המחזור ה-11 בליגה הלאומית לפניכם

ביום שישי בשעה 15:00, תסתיים הפגרה ותחזור הליגה הלאומית עם חמישה משחקים. שלושה משחקים נוספים יושלמו ביום שני בשעה 19:00. כל הפרטים לקראת המחזור ה-11 בליגה הלאומית לפניכם:

הפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל חדרה. המארחים נמצאים מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד וינסו להשיג את שלוש הנקודות ולברוח מהתחתית. הפועל חדרה תרצה להתאושש מההפסד 3:0 להפועל קטמון במחזור האחרון ולהשיג את ניצחונה הרביעי העונה.

במקביל תארח הפועל עפולה את הפועל רמת גן אסי במשחק שירחיק את המנצחת מהקו האדום. שתי הקבוצות במקומות 12 ו-13 כשרמת גן עם עשר נקודות, נקודה אחת יותר מעפולה ושתי נקודות בלבד מהקו האדום. המארחים ניצחו פעמיים בלבד העונה ויהיו חייבים ניצחון על מנת להתרחק מהתחתית הקרובה. רמת גן, שבשבוע שעבר ניצחה 0:3 את מכבי הרצליה, תרצה לשמור על המומנטום ולהשיג ניצחון שני ברציפות.

מכבי אחי נצרת תארח את הפועל נצרת עילית. הירוקים נמצאים במקום השני בטבלה, במרחק ארבע נקודות מהמוליכה, וינסו לשמור על המיקום בצמרת לאחר שהפסידו במחזור האחרון בדקה ה-90 להפועל רמת השרון. האורחים נמצאים במקום התשיעי בטבלה כשהפער בינם לבין הקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד.

הפועל תל אביב "תארח" באצטדיון טוטו עכו (בשל עונש רדיוס) את הפועל מרמורק רחובות. היורדת החדשה, שהנחילה הפסד בכורה במחזור העשירי לכפר סבא המוליכה, תנסה לחזור למסלול הניצחונות מתחילת העונה. קובי רפואה, המאמן הטרי של האדומים מתל אביב, ירצה להשיג את ניצחונו השני בליגה ולעמוד במשימה של החזרת הקבוצה לליגת העל. הפועל מרמורק, למרות הניצחון במחזור האחרון על עירוני נשר, נמצאת במקום ה-11 בטבלה במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

הפועל קטמון י-ם תארח בטדי את מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. הירושלמים מגיעים אחרי ניצחון 0:3 על הפועל חדרה וכרגע במקום השישי עם 16 נקודות. האורחים כאמור במקום הראשון בטבלה, ספגו הפסד בכורה העונה במחזור האחרון מהפועל ת"א. כפר סבא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום השני ותרצה לשמור על הדרך הבטוחה במסע חזרה לליגת העל.

ביום שני בשעה 19:00 תארח בית"ר תל אביב רמלה את הפועל ראשון לציון. המארחים נמצאים בתקופה מצוינת כשמתוך חמשת משחקיהם האחרונים ניצחו בארבעה וסיימו פעם אחת בתיקו, וכרגע במקום החמישי עם 18 נקודות במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל לליגת העל. ראשון לציון ניצחה בחמש מתוך ששת משחקיה האחרונים כשבמשחקה האחרון הפסידה 4:2 להפועל חדרה. הקבוצה של ברקוביץ, עם 19 נקודות, תילחם על התקרבות לצמרת הליגה.

במקביל תפגוש מכבי הרצליה את הפועל פתח תקווה. הרצליה נמצאת במקום האחרון בטבלה עם חמש נקודות בלבד ומאזן השערים הגרוע בליגה. נצחונה האחרון והיחיד היה במחזור השמיני והיא תהיה חייבת לנצח על מנת לא להסתבך עמוק יותר בתחתית בדרך לליגה השלישית. הפועל פתח תקווה לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים ותקווה להתאושש על חשבון נועלת הטבלה.

משחק נוסף ביום שני יפגיש את עירוני נשר שתארח את הפועל ניר רמת השרון. המארחים נמצאים במקום הלפני אחרון כשרק יחס השערים מפריד בינהם למקום האחרון. ניצחונם היחיד של נשר העונה היה 1:2 מול הפועל ת"א. האורחת, רמת השרון, נמצאת בתקופה טובה ותנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות ולטפס לצמרת הטבלה.

תמונה: עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה