הפועל חיפה מתרגלת לפסגה, בית"ר ניצחה ונשארה במקום השני

המחזור התשיעי בליגת העל: הפסד שני ברצף למכבי חיפה, בית"ר שוב ניצחה

יום המשחקים הראשון של המחזור התשיעי בליגת בעל החל היום: הפועל חיפה שמרה על המקום הראשון בניצחון 0:2 על רעננה. מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו בתיקו מאופס. קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה לאחר ארבעה מחזורים ללא ניצחון. בית"ר המשיכה ביכולת הטובה ונשארה במקום השני.

בני סכנין אירחה את מכבי נתניה במשחק שפתח את המחזור התשיעי בליגת העל. בדקה ה-35, מכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים, דני עמוס עצר כדור בידו מחוץ לרחבה וראה את הכרטיס האדום. גולן אלקסלסי, השוער המחליף, נכנס במקומו של אביב אברהם. המשחק הסתיים בתיקו נטול שערים. מכבי נתניה, לראשונה העונה, מסיימת את המשחק ללא שער זכות. בני סכנין במשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

בהמשך השבת, הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל רעננה. כבר בדקה הרביעית, הפועל חיפה עלתה ליתרון 0:1, חנן ממן הגביה כדור לרחבה ורוסלן ברסקי נגח לרשת. בדקה ה-34 הפועל חיפה הכפילה את התוצאה. מקסים פלקוצ'נקו כבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה וקבע 0:2 למארחת שנשארה בפסגה. הפועל חיפה מוליכה את טבלת ליגת העל ועדיין ללא הפסד העונה. הפועל רעננה קיוותה לטפס מעל הקו האדום, אך נשארה במקום ה-13.

הפועל קרית שמונה אירחה ב-18:15 את מכבי חיפה. בדקה ה-69, הפועל קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1, אחמד עאבד, שעלה כמחליף ארבע דקות לפני כן, קיבל כדור עומק מנייג`ל האסלביינק וגלגל לרשת של עמרי גלזר. מכבי חיפה עם הפסד שני ברציפות. הפועל קרית שמונה ניצחה לראשונה לאחר ארבעה מחזורים.

בשעה 20:30, בית"ר ירושלים אירחה בטדי את הפועל אשקלון. חמש דקות בלבד הספיקו לאיתי שכטר לכבוש ולהעלות את הירושלמים ל-0:1. שכטר כבש את שערו החמישי העונה והמשיך ביכולת המצוינת. בדקה ה-38, חן עזרא פרץ טוב והכפיל את התוצאה ל-0:2. בדקה ה-81, עוז ראלי הכשיל את יעקב בריאון בדרך לשער וראה את הכרטיס האדום. אשקלון סיימה את המשחק בתשעה שחקנים כשגם רמזי ספורי קיבל כרטיס אדום בדקה ה-92 . בית"ר ניצחה בפעם השלישית ברציפות. אשקלון ללא ניצחון מאז המחזור החמישי.

צילום תמונה ראשית: מאור אלקסלסי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה