ב"ש רוצה להיצמד לפסגה, הפועל חיפה תנסה לשמור על הרצף

כל הפרטים לקראת המחזור התשיעי בליגת העל

המחזור התשיעי בליגת העל יחל מחר (שבת) עם ארבעה משחקים, שניים נוספים בראשון ויושלם ביום שני. המשחק המרכזי בין מ.ס.ע אשדוד לבין הפועל באר שבע, יתקיים ביום ראשון בשעה 21:00.

בני סכנין תפתח את המחזור התשיעי כשתארח ביום שבת ב-16:00 את מכבי נתניה. סכנין שהפסידה במחזור האחרון להפועל חיפה, תנסה להשיג את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי. מכבי נתניה, כרגע במקום השלישי, תחפש את הניצחון השני ברציפות לאחר שגברה בשבוע שעבר על הפועל קרית שמונה.

בשעה 18:00 תארח מוליכת הטבלה, הפועל חיפה, את הפועל רעננה שנמצאת במקום הלפני אחרון. הפועל חיפה נראת מצוין עד כה ועדיין ללא הפסד בליגה. הפועל רעננה, שניצחה לראשונה העונה במחזור האחרון, תקווה לצאת לדרך חדשה ולעלות מעל הקו האדום.

בהמשך השבת, תארח הפועל קרית שמונה את מכבי חיפה. קרית שמונה תקווה לקחת נקודות לאחר ארבעה מחזורים ללא ניצחון. מכבי חיפה תרצה לחזור ולנצח, לאחר ההפסד הביתי 2:1 לבית"ר ירושלים. מכבי חיפה העונה, עדיין לא מצאה יציבות וטרם הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים.

בשעה 20:30, המשחק שיינעל את יום המשחקים הראשון, יפגיש את בית"ר ירושלים שתארח את הפועל אשקלון. הירושלמים נמצאים במקום השני בטבלה, וניצחון עשוי להעלות אותם באופן זמני למקום הראשון. אשקלון, שלא ניצחה מאז המחזור החמישי, תרצה לקחת נקודות ולהתרחק מהתחתית.

ביום ראשון בשעה 20:10, תארח מכבי תל אביב את הפועל עכו באצטדיון נתניה. מכבי ת"א ירצו להתאושש מההפסד במחזור האחרון להפועל ב"ש ולחזור למסלול הניצחונות. הפועל עכו, עם ניצחון ליגה בודד עד כה, תהיה חייבת להשיג נקודות על מנת לברוח מהתחתית ולעלות מעל הקו האדום. כזכור, להפועל עכו הופחתו שתי נקודות מתחילת העונה, בעקבות עונש על חוזים כפולים.

בהמשך היום, בשעה 21:00, תארח מ.ס.ע אשדוד את הפועל באר שבע במסגרת המשחק המרכזי. אשדוד שניצחה לראשונה במחזור האחרון, תהיה חייבת נקודות כדי לא להסתבך בתחתית, כשרק נקודה אחת בלבד מפרידה בינה לבין הקו האדום. באר שבע, לאחר הניצחון 2:1 על מכבי ת"א במחזור האחרון, תנסה לנצל את המומנטום החיובי ולטפס למעלה בטבלה.

ביום שני, תארח מכבי פתח תקווה את בני יהודה ת"א במשחק הנעילה של המחזור התשיעי. פתח תקווה, שבמחזור האחרון השיגה ניצחון חוץ 3:1 על הפועל אשקלון, תחפש את נצחונה הרביעי העונה. בני יהודה אחרי שני הפסדים רצופים, תקווה להשיג נקודות ולברוח מהתחתית.

הוסיפו תגובה