כפ"ס ואחי נצרת בקרב על המקום הראשון, הפועל ת"א רוצה לחזור לנצח

המחזור השמיני בליגה הלאומית יוצא לדרך, במוקד: המשחק על ראשות הטבלה

חמישה משחקים ביום שישי יפתחו את המחזור השמיני בליגה הלאומית, שיושלם ביום שני עם שלושה מפגשים נוספים.

באצטדיון עפולה תארח הפועל חדרה את הפועל תל אביב, שהפסידה בשני המחזורים האחרונים וחייבת לחזור ולנצח כדי לצמצם את הפער מהפסגה. מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, תארח בשישי את מכבי אחי נצרת. כפר סבא עדיין לא הפסידה בליגה ותקווה לשמור על המקום הראשון, כשההפרש בין השתיים עומד על נקודה אחת בלבד.

הפועל מרמורק רחובות תארח ברמלה את הפועל עפולה. עפולה, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תנסה להשיג ניצחון חוץ שלישי העונה.

הפועל רמת גן אסי תארח את בני לוד רכבת במטרה להשיג ניצחון בית ראשון העונה. בני לוד נמצאת כרגע מתחת לקו האדום ולא ניצחה מאז מחזור הפתיחה.

הקבוצה של ניר ברקוביץ' תתארח באצטדיון המושבה אצל הפועל פתח תקווה למשחק בחלק העליון של הטבלה. ראשון לציון נמצאת במומנטום חיובי עם ארבעה ניצחונות רצופים. פתח תקווה, שנמצאת במקום החמישי, תנסה להשיג את שלוש הנקודות לאחר שלושה משחקים בהם סיימה בתיקו.

במסגרת משחקי ההשלמה ביום שני, תארח הפועל קטמון ירושלים באצטדיון טדי את עירוני נשר, שניצחה את הפועל תל אביב במחזור האחרון. במקביל, הפועל ניר רמת השרון תארח את מכבי הרצליה שתחפש ניצחון ראשון העונה. הפועל נצרת עילית, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תארח את בית"ר תל אביב רמלה שתקווה להשיג ניצחון שלישי ברצף.


צילום: יובל דניאל, עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה