ניצחון דרמטי לבאר שבע, הפועל חיפה מושלמת

המחזור השלישי יצא לדרך: ראדי כבש בדקה ה-95, שחקניו של קלינגר עם 9 נקודות מ-9 אפשריות אחרי 1:2 על בני יהודה. צמד לקיארטנסון ב-0:2 למכבי ת"א, ניצחון בכורה לק"ש

ליגת העל חזרה היום (שבת) מפגרת הנבחרת והמחזור השלישי יצא לדרך עם ארבעה משחקים. דרמה אדירה בטוטו טרנר הסתיימה עם ניצחון ראשון של באר שבע, קיארטנסון כיכב במדי מכבי תל אביב, הפועל קרית שמונה עם ניצחון בכורה והפועל חיפה נשארת עם מאזן מושלם – הסיקור לפניכם.

המחזור החל עם הניצחון של מכבי תל אביב על בני סכנין בנתניה. בסיום מחצית ראשונה מאופסת, שהתנהלה בשליטה צהובה, המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-59 משער של וידאר קיארטנסון. בדקה ה-73 החלוץ האיסלנדי השלים צמד וקבע 0:2 לזכות שחקניו של קרוייף, שמשלימים ניצחון שני ברציפות ומנחילים הפסד ראשון לבני סכנין בליגה.

הפועל חיפה, ההפתעה המרעננת של העונה עד כה, נשארה במאזן מושלם גם אחרי המחזור השלישי בעקבות 1:2 על בני יהודה. רוסלן ברסקי כבש ראשון בדקה ה-36, אבל מאוויס צ'יבוטה איזן דקה לפני סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-65 איציק עזוז הורחק בכרטיס אדום ושלוש דקות לאחר מכן עדן בן בסט כבש בעקב נהדר והחזיר את היתרון למארחת. התוצאה נשמרה עד לסיום בדרך לחגיגה של המארחת בסמי עופר.

הפועל קרית שמונה זכתה בניצחון בכורה בליגת העל לעונת 2017/18, אחרי שגברה 0:2 על מ.ס.ע אשדוד. שובל גוזלן (58') ושון וייסמן (78') כבשו לזכות האורחים באצטדיון ה-י"א והנחילו לאשדוד הפסד שלישי רצוף בדרך לשבוע נוסף מתחת לקו האדום.

אוהדי הפועל באר שבע חששו ממשחק שלישי רצוף ללא ניצחון בליגה, והם אכן היו בדרך לשם במשך 95 דקות נגד הפועל אשקלון בטוטו טרנר – ואז הגיע מהראן ראדי. שער גדול של הקשר העניק לאלופה ניצחון ליגה ראשון וסופר דרמטי, 0:1 על אשקלון. האורחת תשאר רק עם המחמאות על יכולת הגנתית טובה, שלא הספיקה לה בדרך להפסד אכזרי.


ראדי חוגג ניצחון דרמטי, הערב בטוטו טרנר (צילום: חיים בן דוד, אתר "ישראל ספורט")

הוסיפו תגובה