0:2 להפועל ת"א על הרצליה, כפ"ס חזרה לנצח

המחזור הרביעי בלאומית יצא לדרך: האדומים במאזן מושלם, פ"ת גברה על רמה"ש

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא היום לדרך עם חמישה משחקים. 

הפועל תל אביב, שנחה בשבוע שעבר בעקבות פגרת הנבחרת, חזרה לאצטדיון המושבה וניצחה 0:2 את מכבי הרצליה. המחצית הראשונה הייתה מאופסת, אבל בחלק השני האדומים שלטו ללא עוררין והציגו יכולת טובה. טל בנש כבש את הראשון בדקה ה-48, שחר הירש (בהופעת בכורה מחודשת) הכפיל בדקה ה-63. שחקניו של מוטי איווניר עם 9 נקודות מ-9 אפשריות, בעוד הרצליה עם נקודה אחת בלבד ו-0 שערי זכות מארבעה משחקים.

הפועל כפר סבא, שאיבדה נקודות בשבוע שעבר נגד ראשון לציון, חזרה למסלול הניצחונות אחרי 0:2 על הפועל בני לוד רכבת. רועי זיקרי כבש בדקה ה-45, אבל אוהדי המארחת בלויטה החסירו פעימה כאשר פיטר נוורה הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-73. בני לוד לחצה כדי להשוות אבל דווקא כפר סבא מצאה שוב את הרשת – זיקרי השלים צמד וסגר עניין בדרך ל-0:2.

הפועל פתח תקוה, שהגיעה למחזור הקרוב במומנטום מה-0:3 על הפועל מרמורק, ניצחה את הפועל ניר רמת השרון בגרונדמן. קייס גאנם העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-30, אבל ג'ייקוב נג'וקו השווה בדקה ה-57 ו-5 דקות לסיום ירין חסן השלים מהפך בדרך לניצחון דרמטי של הכחולים. רמת השרון, השנייה בטבלה ערב המחזור, עם נקודה אחת משני המחזורים האחרונים.

שני המשחקים הנוספים הסתיימו באותה תוצאה – 1:1 – ודרמות גדולות היו בשניהם. בנס ציונה בית"ר תל אביב רמלה הייתה בדרך לניצחון על הפועל קטמון ירושלים משער של דור ג'אן בדקה ה-78, אבל אותו ג'אן הורחק 7 דקות לאחר מכן ועוז צבאג השווה עמוק בתוספת הזמן (94') בדרך לשוויון. במקביל, הפועל חדרה חזרה מ-0:1 ל-1:1 נגד מכבי אחי נצרת: יאיא פטי כבש בדקה ה-74 לזכות האורחת, אבל יעקב אבבה העניק נקודה יקרה לחדרה עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-90.

שחקני הפועל ת"א חוגגים, היום באצטדיון המושבה (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א)

הוסיפו תגובה