שוויון דרמטי בנתניה, 0:2 להפועל חיפה על מכבי פ"ת

הפועל עכו כבשה בדקה ה-91 בדרך ל-2:2 נגד מכבי נתניה. הפועל חיפה שמרה על מאזן מושלם

 כדורגל ישראלי, ליגת העל, מחזור 2 – יצאנו לדרך. אחרי הפתיחה הסוערת בשבוע שעבר, עם לא מעט תוצאות מפתיעות, השבת השנייה סיפקה לנו 11 שערים בארבעה משחקים. בני סכנין ניצחה את הפועל רעננה, עכו כפתה סיום דרמטי בנתניה, הפועל חיפה הנחילה למכבי פ"ת הפסד בכורה והפועל אשקלון ובני יהודה ת"א נפרדו ללא הכרעה.

בני סכנין רשמה הערב היסטוריה משלה, כאשר לראשונה בתולדותיה הצליחה לפתוח את העונה בליגת העל עם שני ניצחונות רצופים. אחרי הנקודות בשבוע שעבר נגד הפועל עכו, הערב שחקניו של פליקס נעים גברו 1:2 על הפועל רעננה, משערים של סגס תאמבי (66') ועידן שמש (82'). מוחמד עלי קמארה השווה זמנית בדקה ה-70, אבל זה לא הספיק מול צמד בישולים של פיראס מוגרבי, הבולט מבין שחקני השדה. סכנין עם מאזן מושלם, רעננה נשארת עם נקודה אחת משני משחקים.

במשחק שנפתח באיחור עקב בעיות תאורה באצטדיון, נפרדו הפועל אשקלון ובני יהודה תל אביב בתיקו 1:1. טל איילה כבש לזכות המארחת (שבוע שני ברציפות) בדקה ה-17, יתרון שהחזיק מעמד במשך 11 דקות בלבד, עד לשוויון של אלמוג בוזגלו. 

הפועל חיפה המשיכה ביכולת הטובה שלה מהמחזור הראשון והערב היא זכתה בניצחון חוץ מרשים ויוקרתי – 0:2 על מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה. אלון תורג'מן כבש בדקה ה-27 (שלושה שערים בשני משחקים), מקסים פלקושצ'נקו הכפיל בדקה ה-77 והאדומים שחורים חגגו 6 נקודות מ-6 אפשריות. מנגד, הפסד בכורה למארחת, שתפגוש במחזור הבא את בית"ר ירושלים.

אחרי התצוגה המרשימה בטוטו טרנר, מכבי נתניה חזרה לאצטדיונה הביתי ומול אוהדיה התומכים קיוותה לרשום ניצחון בכורה, אבל הפועל עכו כפתה סיום דרמטי למשחק מרתק. במפגש בין שתי העולות החדשות עכו עלתה ראשונה ליתרון, משער של עמית ביטון בדקה ה-20, אבל 7 דקות בלבד לאחר מכן דן גלזר קבע שוויון. נתניה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-33 דיא סבע השלים מהפך – 1:2. בדקה ה-82 עכו נשארה בעשרה שחקנים אחרי כרטיס צהוב שני שנשלף לעברו של עמית ביטון ונתניה הייתה בדרך לחגיגות, אבל המילה האחרונה הייתה של עמראן אלקרינאוי, שנעץ את השוויון וקבע חלוקת נקודות דרמטית 2:2 בסיום.

מחר (ראשון) יימשך המחזור עם שני משחקים: ב-20:10 תפגוש הפועל קרית שמונה את מכבי תל אביב באצטדיון בעכו, וב-21:00 תשמע שריקת הפתיחה במשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע בסמי עופר. המחזור ינעל ביום שני, במסגרת ההתמודדות בין בית"ר ירושלים ל-מ.ס.ע אשדוד.

צילום התמונה הראשית: אסף הופמן, ישראל ספורט.

הוסיפו תגובה