ניצחון דרמטי להפועל ת"א, 2:2 בין נשר לבית"ר ת"א בדקה ה-91

המחזור השני בליגה הלאומית נפתח עם דרמות. 0:1 לקטמון על ראשון לציון

המחזור השני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם לא מעט דרמות.

הפועל תל אביב חזרה לאצטדיון המושבה אחרי ניצחון החוץ בראשון לציון, ובמשך 93 דקות נגד הפועל בני לוד רכבת נדמה היה כי האדומים בדרך לתוצאת תיקו ראשונה שלהם לעונה זו, עד שהגיע ג'וזף גנדה. דניאל גרץ הרים מהאגף והחלוץ כבש את השער הדרמטי בתוספת הזמן, בדרך לניצחון שני ברציפות. 7,500 האוהדים ראו משחק הגנתי של שחקני לוד, שהצליח להם רק עד לדקה ה-93. 

במקביל, גם עירוני נשר סיפקה משחק דרמטי במיוחד, נגד בית"ר ת"א רמלה. האורחת הובילה 0:2 בדקה ה-45 משערים של סוהיל ארמלי ואסף לוי, אבל בדקה ה-88 צימק נאור עבודי ושלוש דקות לאחר מכן עלי כנאנה קבע שוויון – 2:2 בסיום.

העולה החדשה, הפועל חדרה, רשמה ניצחון בכורה אחרי 0:2 על הפועל עפולה. סלים עמאש בדקה ה-12 וסמיר באירקטרביץ' כבשו והעניקו לקבוצתם 3 נקודות ראשונות. גם הפועל קטמון חגגה ניצחון בכורה, עם 0:1 על הפועל ראשון לציון. ג'ורג' אקפביו כבש בדקה ה-45. ראשון לציון, שלא הצליחה לנצל את העובדה ששני כרטיסים אדומים נשלפו לקטמון (סזאר בדקה ה-37 וחפצדי בדקה ה-87), ספגה הפסד שני רצוף.

הפועל רמת גן אסי, שהפסידה במחזור הקודם להפועל כפר סבא, גברה 0:1 על הפועל מרמורק. שרון זיסו כבש בדקה השישית. מישל רוס הורחק בשורות מרמורק בדקה ה-36. 

ג'וזף גנדה חוגג את שער הניצחון, היום באצטדיון המושבה (צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב: www.htafc.co.il)

הוסיפו תגובה