צמד מנצח: 0:3 מרשים לבית"ר על מכבי ת"א

שכטר (צמד) ועידן ורד כבשו בפתיחה חלומית של הצהובים שחורים על חשבון סגנית האלופה

פתיחה חלומית של בית"ר ירושלים לעונת 2017/18: הצהובים שחורים ניצחו 0:3 את מכבי תל אביב במסגרת המשחק המרכזי של המחזור הראשון בליגת העל.

האורחת הגיעה לאצטדיון בנתניה אחרי לא מעט תהפוכות מקצועיות שעברו עליה בשבועות האחרונים, אך בכל זאת הציגה יכולת מרשימה בדרך לניצחון יוקרתי ותוצאה בלתי נשכחת. מנגד, שחקניו של ג'ורדי קרוייף נקלעו לפיגור מוקדם ולא הצליחו לחזור למשחק, בדרך להפסד במחזור הפתיחה.

המחצית הראשונה הייתה שייכת כל כולה לאיתי שכטר. כבר בדקה העשירית החלוץ הוכשל ברחבה וליאני שרק לפנדל. ריאקוביץ' אומנם הדף בפעם הראשונה, אבל שכטר עט על הריבאונד וקבע 0:1 מהיר. מכבי ת"א ניסתה ללחוץ במטרה למצוא את השוויון אבל דווקא הירושלמים חגגו, ושוב היה זה שכטר: מספר 9 קיבל כדור עם הגב לשער, השתחרר מהשמירה ובעט כדור חד ומדוייק פנימה – 0:2 לבית"ר בדקה ה-34.

בחלק השני של המשחק שחקני מכבי ת"א שלטו בכדור וסיכנו מספר פעמים את השער של בוריס קליימן, אבל השוער שמר על רשת נקייה בעזרת יכולת הגנתית טובה של חבריו. בדקות הסיום בית"ר הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-90 עידן ורד סגר עניין עם 0:3, בדרך לפתיחה מושלמת של האורחת על חשבון סגנית האלופה בנתניה.

מוקדם יותר גם בני סכנין פתחה בצורה מוצלחת את העונה, עם ניצחון 1:2 על הפועל עכו. פנדל של פיראס מוגרבי ושער של אברהם פאס העניקו לסכנין 3 נקודות ראשונות על חשבון המארחת, שהצליחה רק לצמק משער של עמית ביטון בדקה ה-89.

 

הוסיפו תגובה