ניקולס לב נבחר לתפקיד מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל

לב (43), המשמש כיום כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת צ'ק פוינט, ימונה לתפקיד עם קבלת אישור דירקטוריון המנהלת לכך

ניקולס לב נבחר לתפקיד מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל. הוא ימונה עם קבלת אישור דירקטוריון המנהלת לכך.

לב משמש כיום כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת צ'ק פוינט. לפני כן, שימש לב במספר תפקידים ניהוליים בכירים ובין היתר כסמנכ"ל הפעילות הבינלאומית של חברת ויזה כ.א.ל, כמנכ"ל חברת Convertonet וכסמנכ״ל מכירות בחברת הענק הבינלאומית 888.

ללב תואר שני במנהל עסקים מהמוסד היוקרתי INSEAD ותואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמכללה למינהל. לב דובר אנגלית, ספרדית ועברית בשפת אם ושולט באיטלקית ובצרפתית, יליד שנת 1974 ואב לשניים.

לב שיחק עד שירותו הצבאי כשוער בהפועל רעננה, ואף הספיק לרשום הופעה בודדת בשורות הבוגרים של המועדון. לב ומשפחתו אוהדים את הפועל רעננה עד היום.

צילום: יונתן בלום

יו"ר מנהלת הליגות, אורן חסון, התייחס למינוי הצפוי: "ניקולס מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בניהול עסקי, שיווק דיגיטלי, בפיתוח עסקי ובמכירות וזאת לצד תשוקה עזה לכדורגל. אני משוכנע כי הוא ימשיך בקידום העשייה המקצועית, הכלכלית והחברתית של הליגות המקצועניות לכדורגל ויצעיד את המנהלת קדימה. אני מבקש להודות לחברת ההשמה 'נישה' על הליווי המקצועי והמחוייב של כל התהליך".

מינויו של ניקולס כפוף לאישור דירקטוריון החברה.
מנהלת הליגות לכדורגל היא הגוף המרכז את פעילותן של ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל החל מחודש אוגוסט 2014, אז הוקמה על ידי קבוצות הליגות המקצועניות בישראל בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל בישראל. המנהלת היא חברה פרטית שלא למטרות רווח. בעלות המניות במנהלת הן הקבוצות המשתתפות בתחרויות ליגת העל והליגה הלאומית.

הוסיפו תגובה