הפועל ת"א והפועל אשקלון הפסידו, כפ"ס עדיין במאבק

לוהט בתחתית: האדומים נוצחו באשדוד, הירוקים ניצחו את שחקניו של נעים ולא ויתרו על ההישארות

שני משחקים נותרו עד לסיום העונה בפלייאוף התחתון של ליגת העל, והמצב בטבלה צמוד ומותח מתמיד. שתי הקבוצות שנלחמות ראש בראש על ההישארות, הפועל אשקלון והפועל תל אביב, הפסידו היום ולא הצליחו לשפר עמדות רגע לפני המפגש ביניהן במחזור הקרוב. האחרונה בטבלה, הפועל כפר סבא, צימקה את הפער מחוף מבטחים ל-3 נקודות בלבד בעקבות הניצחון באשקלון, והמאבק המשולש יימשך עד לסיום העונה. גם הקרב על המקום השלישי נמשך, עם ניצחונות של בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת.

השבת החלה עם צמד משחקי התחתית הקריטיים: הפועל תל אביב התארחה באשדוד והפועל אשקלון התארחה בכפר סבא. האדומים של מנחם קורצקי הציגו יכולת חלשה, ואשדוד ניצלה זאת בדקה ה-54 כדי לעלות ליתרון מרגליו של תום מונד. אשקלון שמעה את הבשורה ואוהדיה חגגו ביציעים, אבל בדקה ה-75 גם הם נקלעו לפיגור אחרי שאלי אלבז העניק לכפר סבא את היתרון. האדומים ניסו ללחוץ במטרה למצוא את השוויון, אבל מי שכבשה היא דווקא אשדוד, שסגרה עניין בדקה ה-94 ונשארה בליגה עם ניצחון 0:2. גם אשקלון הפסידה והפער בינה לבין הפועל ת"א נשמר, שבוע לפני המפגש ביניהן באצטדיון המושבה. כפר סבא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה וצימקה את הפער מחוף מבטחים ל-5 נקודות.

גם המאבק על המקום השלישי נמשך הערב. באצטדיון המושבה גברה מכבי פתח תקוה 0:1 דרמטי על בני סכנין, עם שער של לירוי צעירי בדקה ה-85. בכך קטעו שחקניו של קובי רפואה רצף של שבעה הפסדים. במשחק שהחל לאחר מכן ניצחה בית"ר ירושלים 0:2 את מכבי חיפה משערים של עידן ורד ודן איינבינדר. המשמעות: בית"ר שומרת על המקום השלישי, פתח תקוה עדיין רביעית במרחק של שתי נקודות וסכנין ומכבי חיפה התרחקו משמעותית מהכרטיס לאירופה.

 

הוסיפו תגובה